♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 13:43

Nu ska jag & mamma åka bort till mormor & morfar och ta oss en liten fika! :)

Hopaps mormor bjuder på sina goda bakelser, speciellt dom gröna hahah :P


Ska ta med kameran så får ni se sen! :D

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 13:00

Come on and make some noise,

'cause I'll be rocking this beat!*


God morgon losers ;D

Har ni sovit gott? Det har iaf jag gjort om man bortser ifrån att min nacke har blivit värre än igår.. Fattar inte vad faan det är?

Aja, det går väl över, men inte tills jag gifter mig hahah ;)


Sitter nu & spelar Happy Island och lyssnar på en underbar låt,

Don't bring flowers after i'm dead! :)<3

Senare idag ska jag dra hem till Lidbom och kolla film, kulkul! :D

Vad ska ni andra hitta på?? :)


 

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 04:50

Det ska jag med försöka med, men måste först tvätta bort mitt smink :P

Sen ska jag krypa ner i min säng och jag lovar.. Kommer sova till 2-3 imorgon xD

Men de får jag stå ut med, får lägga mig tidigt på kvällen sen istället! :)


Ni får sova så gott, så hörs vi kanske imorgon! :)


Puss på näsan!



Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 04:16

Min rubrik är så jävla grym med! xD


Sitter fortfarande vid facebook och det är sjuktkul! Det gillas stort! :D

Känns bara som att jag inte kommer somna förrens sent idag, stackars folket runt mig! :P

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 03:39

Markus du är störd! :O


 

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 03:03

så ska jag göra en egen film, ellerhur Joakim?? hahha xD.. Vi är sjuka!

Pratar med Joakim & Markus

på facebook och spelar lite FarmVille & Happy Island,

jaa jag är en nörd av de ;D.. Men det är roligare att prata med dom två :D


Update!*

Jag ska köpa en hund & gifta mig med Joakim! ;D

Och sen ska jag ändra ordspråket " Det går över tills du gifter dig"

För det stämmer inte, har haft ont i 3 dagar och om ja gifter mig lär de inte sluta så därför har jag rätt och ordspråket fel, vilket betydeer att jag får ändra det!!!!

 



Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 02:24

Min rygg värker som en 90-årings...

Det är inte kul alls :(


De är typ jag..

Av Alexandra Brunander - 17 januari 2010 01:46

Det är namnet på den låten jag lyssnar på just nu så nej, jag har ingen baksmälla hahah :P

Har inte druckit en droppe, bara coca-cola, julmust & ICA,s äppelcider ;D


Har inte uppdaterat idag eftersom jag inte varit vid datorn! :P

Vaknade först 14:00 typ (A) sen gick jag och duscha och käka frulle :D

Sen så gick jag ner och blåste mitt hår tort för att jag skulle kunna platta de! :)

När jag precis skulle platta håret kliver mamma in genom dörren och sen kommer min bror & hans kompis som jag aldrig sett och han kollade på mig, uppifrån & ner, verkligen granskade mig och kollade på mig som att jag såg ut som frankenstein xD

Så ja gick upp och gjorde mig i ordning och när jag var klar så gick jag in till brorsan för han skulle fråga mig något och då kollade kompisen igen och då tappa han hakan hahaha xD

Det var verkligen askul xP


Sen drog jag hem till Lidbomarna och hade de super där med hennes släkt! :D

Runt 20:00 drog vi hem till Virre på tjejkväll, det var kul det md! :)


Imorgon blir det till att va med Lidbom igen, för hon & jag ska kolla på  

Män som hatar kvinnor & på måndag blir det Flickan som lekte med elden och på tisdag kör vi på Luftslottet som sprängdes  :p

Jag har sett dem två första men inte julia så då kör vi en film varje dag nu :P

Ska även träffa Patrick på tisdag med, clownkul :D:D:D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards