♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 12:16

Ville bara tala om att jag inte har något liv xP

Har suttit nu inne på facebook och gått med i grupper & sidor..

Är med i 208 grupper & 308 sidor, jag rockar! ;D


Nicco har pung-ont! :D

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 09:42

Nu äter jag frukost! :D

Världens godaste med, kex choklad hahah :P


 

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 09:11

Internet är segt

Min hjärna är seg

Klockan är seg

Denna dagen är seg

...

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 08:31

Jaao god morgon på er! :)

Sitter här i skolan, började för ca. 15 minuter sedan och idag har vi projekt hela dagen.. woho..!


Hann inte äta i morses så nu är jag sjukthungrig.. :(

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 01:21

Filip tycker att jag är störd! :I

Inte snällt av honom att säga så! (fast jag vet att jag är det hahah!)

Han tyckte att jag var störd för att jag skrev GosiNatti för att jag är trött men kan ändå inte sova.. Okej då.. Jag ger mig.. Det låter lika stört som en nakenhund i alperna, för det är sjukt, vad har den där uppe och göra egentligen?? :O


Åh nej... Nu kommer mina sjukatankar hahaha :P

Ne nu ska jag inte babbla på med massa skit utan jag ska faktiskt säga GodNatt till mina underbara läsare..! :)


Vi hörs imorgon, lovar att jag ska slänga in ett god morgon inlägg så ni vet att jag kom till skolan i tid och inte försov mig :P Börjar ju 8:15 imorgon... Ska möta lidbom 7:30.. Jippikajej madda facka är nog de rätta ordet hahaha :P



GOSINATTI!

SOV SÅ GOTT!

(de ska allt bli mitt nya ord hahhaha, eller kanske inte!)

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 01:08


- She was so shy till I drove her wild!*


De stämmer in rätt bra....


Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 00:51


Glöm inte min frågestund lite längre ner på bloggen! :)

För att komma till det inlägget, klicka här!

Av Alexandra Brunander - 13 januari 2010 00:46

Hahah jaa, mina kunskaper i Paint är ju bara sjuktbäst! Eller va säger ni? ;)


Borde göra just nu                                             Gör just nu (hoppar ej, men musik)


  Måste verkligen börja plugga annars kommer detta skita sig totalt..

Och vet ni vad,.? De får det inte göra för då blir min lärare dampad över mig för hon vill verkligen att jag ska få alla rätt på provet så måste plugga!


Nej jag är ingen "fröken-jag tänker-slicka röv- och-vara-din-favorit-elev-och-få-alla-rätt-så-att-du-kan-bli-nöjd-över-mig!" elev utan jag vill få alla rätt för min egen skull och sen höjjer jag mitt betyg om jag får bra resultat vilket jag gärna vill göra! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards