♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 18:16


  

Den är öppen tills på fredag, 15 januari!



-


Så kom igen nu och fråga på, svarar ju på allting! ;)

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 17:46

Var ett tag sedan man

gjorde de, kanske ska ta och göra en nu med? :)
 
Underbar musik - När man hör en bra låt på datorn, radion, tv:en jaa vart som så vill man bara sjunga med, iaf känner jag så, och då gör man de med och det är roligare än att bara lyssna vissa gånger och man får någonting att göra, även om man håller på med något under tiden! :)


Skratt - Hur skönt är det inte att skratta? Vara glad och bara kunna njuta av livet. Var ett tag sen jag skrattade så mycket att jag fick kramp i magen, får se till att hitta på något roligt så det blir så! :)


Salta & sura godisar + torra läppar - Det svider och gör något sjuktont! Jag vill allvarligt bara slå sönder bordet hahah :P


Lärar-mejlen - Våran lärare har fixat en ny mejl till sig själv, en sån som visar om man har fuskat eller något, visst låter det bra och praktiskt? Det hade det varit om den fungerade korektt med! Den säger att man har kopierat från wikipedia när jag skrev som de stod i våran bok, den visa att jag hade skrivit av filip och tvärt om, asså hallå? Vi fick ta hjälp av varandra, inte konstigt att de blir 70% likt, och det där med att jag har kopierat rätt av stämmer inte heller! Jag bytte ut ord till mina egna men man kan ju inte byta ut allting, för om det står bra så att man förstår så är det bättre att ha kvar det så. Vi fick ta hjälp av allt vi kunde, kompisar, lärare, internet, böcker, familj m.m Ett till exempel är att Filip var hos sin mormor och morfar, ute i skogen där de inte har något internet så han svarade på frågorna med hjälpt av de vuxna och boken. Nu när han kollade så står de att de är taget från Wikipedia, kan ni förklara de? Nej..! Den mejlen suger!

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 17:23

Detta är kanske onödig fakta för er men jag får damp!

Jag är kissenödig exakt hela tiden, brukar vara så när man har urinvägsinfektion,men de vet jag att jag inte har

och jag har inte druckit mycket vätska heller..

Va sjutton kan de bero på? :S

Har varit på toa nu 4 ggr på 1h

och det känns som att jag ska kissa ner mig för att jag

är så sjuktkissenödig varje gång, det är inte normalt att de är så.. ! :S

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 17:00

Till att börja med kan jag nämna att hon var min idol när jag var mindre, hon var min förebild. Hon var den snyggaste kvinnan på jorden, sjöng bäst och jag ville verkligen se ut som henne. Hon var min idol & förebild.

Nu kan jag inte säga emot mig själv heller.. Hon är vacker och sjunger som en gud!


Kolla bara på henne?!

         

Är hon inte sjukt snygg??

Jo det är hon! Och jag vet att hon är redigerad och sånt, men ändå?

Vilken kändis är inte det?


Här är en bild på henne, som är tagen och utlagd!

 

Den är lika fin den!

Hon är äkta! Hon vågar stå för sig själv, och ni som inte tycker att den är fin/hon är fin på den bilden, tänk efter lite!

Hur se ni ut om ni inte fixar er i håret, smink och kläder?

Hur ser ni ut när ni går upp, slänger upp håret i en bulle och drar på mjukiskläderna, är ni modellvackra då?

Alla blir lite extra snygga när de fixar sig! Även kändisar!


Sen tappade hon så många fans när hon fick en "samman/psykbrott" och rakade av sig allt hår, försökte ta livet av sig och tog alla möjliga droger. Hon skämde ut sig själv, gick upp hur mycket som helst i vikt och måste mått rent åt he**e**e!!

Hon förlorade sin man (Kevin) och sina 2 söner (Sean Preston & Jayden James) och hon förlorade sin karriär! Hur lätt kan det vara egentligen?

Förlora allt man bryr sig om och älskar!

Visserligen var det ju hennes fel att de gick som de gick men hallå?

Varför bara lämna henne i skiten när man kan ha kvar henne som idol & hjälpa henne?

 


Jag tycker faan att hon är unik! Hon lyckades ta sig tillbaka, få tillbaka kontakten med sina barn och lyckades få tillbaka fansen, karriären & börja sälja album igen!

Hon lyckades även om hon var längst ner i botten!


Det finns så många kändisar som har gjort "samma" saker som hon har gjort, men ändå har dem fansen kvar, hur går det ihop?

Jag tycker hon är unik, och jag avundar henne! Hon är stark och tror på sig själv och verkligen kämpar för att få det bättre.

Som nu, nu får hon träffa sina barn igen! Det måste kännas underbart!

 

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 16:45


You keep listening to your friends,(stupid)
They say I'm a player,
They ain't got no men, (lonely)
Lonely chicks are haters,
Girl this is the end, (the end)
I'mma check you later,
We're through no doubt, (we're through no doubt)
Fuck this bullshit I'm out..



Den texten ovanför är med i refrängen

(inte den riktiga take a bow)

och jag tycker att den är masas bra, för den stämmer..!

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 16:34

Har ni sett ni sett vilken snygg himmel det är ute nu?

I alla fall har vi det här!


Tog några bilder så att ni kunde få se! :)

Mycket finare i verkligheten dock :/

Men men, det är alltid något! :P


    Visst är den fin?? :O

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 16:01

Sitter och sjunger högt för mig själv på den låten (Daddy's little girl),

den är bara så himla underbar och sjukt fin!

Älskar den massor och den går på replay hela tiden (A)


Sitter och pratar med lite gött folk på msn, bla min kusin! :)

Sen så känner jag att jag behöver plugga lite men jag har ingen lust för tillfället..

Är lite för mycket tankar och när min kusse sa "DET" till mig så blev det ännu mer som börja snurra runt i huvvet på mig..  Icke bra..!

Men jag får se till att fixa allting nu, måste klara de!

Av Alexandra Brunander - 11 januari 2010 14:32

  Älskar godis-halsband!

Dom är kärlek!


Det går la sådär med att plugga..

Sitter och pratar med Lidbom på msn och lyssnar

på Daddy's little girl med Frankie J, ååh den är så jävla underbar!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards