♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 23:46

Här kommer bilderna jag lovade att ladda upp efter att jag skulle komma hem och igår var ingen ide att lägga ut dom så det gör jag nu! :)


Här står då jag och byter halsduk, ville inte ha den tjocka, utan tog en lite tunnare, men den håller värmen den med! :)


Lidbom skulle leka tomtenisse & trippa fram genom snön ;)


Jag skulle sopa bort snön så jag kunde se isen med en pinne, men det gick inte så bra så jag gjorde lite knäppa miner istället :P


Sen använde jag foten, det gick faktiskt 10 ggr bättre, konstigt va? ;)


Vi var inte ensama på isen, 2 pimplare (fiskare) var på isen men drog sig längre bort när vi stod uppe på land så vi snodde deras ställe ;)


Lidbom skulle se hur långt det var till ön, hur lång isen var med andra ord så där gick hon med sin pinne och drog den framför sig genom snön :P


De förvånade knäppgökarna :P


Sen "klättra" vi i träd :P


Lidbom tycker att jag ser ut som en uggla?! :O


Mohahaha, jag är en tjuv som smyger omkring! Så akta er ;)


Får väl köra en liten natur bild med ;D


2 ego-pix på mig och jag är så snygg med, speciellt på höger bilden!! ;P

  


Det står M<3A.. Men det stämmer la inte så bra längre.. Enbart i tankarna


Och här står det I<3 You.. Syns inte så bra eftersom de var snö & ljust ute!


Sen åkte vi hem till Lidbom & kollade på American Crime framför en varm brasa, ååh den filmen är ju bara så bra, men hemsk.,.!<3


Sen 16:15 gick jag mot stationen för jag skulle ju hem till Mikael


Nästan framme vid stationen!*

       

Sen togs det inga bilder efter denna, togs mer under dagen men detta får räcka, hoppas ni gillar't! ;)

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 23:41

Visst har mina inlägg nu igår och idag varit fantasirika och fulla med spänning?

Nee inte direkt... Men jag har mina ursäkter som ni förstår :)


Men snart lär fantasin flöda igen och de blir lite bättre inlägg :)

Jag har iaf bestämt mig för några saker angående allting, men skriver inte upp det på bloggen än, behöver hålla de för mig själv ett tag och se om jag lyckas! :)


En rolig sak som hände idag, mer än att jag var med min bästaste vän, det var att Ida sa att hon läste min blogg och tyckte om den. Jättekul att höra måste jag säga, för jag älskar när folk talar om att de läser min blogg och faktiskt klarar av att tala om de för mig så det gjorde min dag lite mer ljusare, så TackTack! :D


Någon mer som vågar avslöja sig? ;)

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 23:31

Kanske borde man börja med ett musik-tips varje dag?

Fast att man bara lägger in 1 låt per dag! :)


Ska nog börja med de! :)

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 23:09

Så här kommer några låtar som jag tycker är bra!

Lägger in en video med, ifrån youtube, dock små men ändå musik! :)


Baby Boy - Big Brovaz


Grits - My life be like, ooh aah


? - I'll remember you


Me singing - Use somebody


Volbeat - Maybellene I Hofteholder


Volbeat - Still Counting


Lil Jon & The east side boys - Get Low


Lily Allen

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 21:56

Då ska jag och julia in och kolla på "Göta Kanal 3" :)

Ska försöka byta omgivning lite.. Mitt rum är inte så roligt att vara i längre..


Men imorogn blir det kul, åker in med 12:49 bussen och åker hem med 17:25 :)

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 20:44

Varför är inte livet som en film? :(

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 20:43

Den bilden säger så mycket!*


 

Av Alexandra Brunander - 9 januari 2010 19:10

Är med bästaste Lidbom nu och har laddat upp massa filmer på youtube från våra mobiler ;D

Sen sitter vi och pratar om en massa och shit :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards