♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 21:30

Har ingen fantasi till min rubrik så skrev av texten på min coca-cola flaska som står på köksbordet bredvid.

Jag & mamma kollar eller har rättare sagt på Let's Dance i bakgrunden. Jag bloggar lite och kollar runt på datorn medans mamma diskar en stekpanna :P


Pappa ligger & sover men jag och mamma ska ha det trevligt ikväll ändå! :)

<3

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 21:26

Jag har världens bästa kusin, tack för kommentaren<3

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 20:30

Exakt.. Jag åkte aldrig hem till tjejerna, för jag kände att jag inte hade varken lust, ork eller någonting..

Har bara lust till en sak men aa.. Går icke..

Känner att jag bara skriver massa om min olycklighet men det får ni stå ut med idag.. Blir kanske bättre tills imorgon<3

Man kan ju alltid hålla tummarna, hoppas & önska!


Vad gör ni andra gott folk? :)

Jag har hjälpt min mamma att laga lasagne men jag ska inte äta.. Är inte sugen på att äta någon mat och för det andra är jag inte ens hungrig så lite onödigt att proppa i sig massa mat som man ändå aldrig kommer få ner för de kommer inte vilja slingra sig ner.

Nu låter ja som en person som har anorexia eller bullemi (stavning?) men de kan jag lova er, det har jag inte! :)


Ikväll ska jag kolla på film med mamma, vet inte vilken men hon sa att jag fick välja och då blir det INGEN kärleksfilm, då kommer det bli att jag sitter i hennes famn och bara gråter..

Jag kan knappt gå in i mitt rum, eller jag kan de inte.. För när jag kommer in kommer alla tankar, minnen och allting upp och jag börjar storgrina.. Hela tiden, har gråtit hela dagen.. Från att han sa de, uppehåll ett tag, grät igen, uppehåll ett rätt bra tag.. Någon timma eller så sen när jag gick från honom grät jag mer än aa.. Fyfan vad jag saknar dig Mikael, snälla kom tillbaka :'(<3

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 20:23

Jag kan inte lägga in denna ikonen i min menyrad,

så det får bli i ett inlägg istället och så får jag göra en kategori till enbart den! :)


Bloggtoppen.se" href="http://www.bloggtoppen.se/">Blogg listad på <a href=Bloggtoppen.se" />

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 16:56

It was you
That showed me who I am
And taught me how to stand
For what I know is real

I was sick of all the pain
Tired of all the shame that I felt
But you showed me a way
To never have a doubt
And always to believe in myself
Now I see

It was you
That showed me who I am
And taught me how to stand
For what I know is real

[Chorus:]
Now I'm breathing for the first time
And I'm leaving, all this behind
I've become, what I am because of you
It was you

I'm so sorry 'bout the ways
But I can't take away my past
But you love me anyway
And now I wanna do
Everything for you that I can
Even though it won't erase
The foolish things that I've done
Things that blinded me
But now I see

It was you
That showed me who I am
And taught me how to stand
For what I know is real

Now I'm breathing for the first time
And I'm leaving, all this behind
And taught me how to stand
For what I know is real

So how can I make this up to you
I'll fight and I'll push and I'll strive
Now that I'm living my life for you
I'll fight and I'll push and I'll strive
Can't you see?

It was you
That showed me who I am
And taught me how to stand
For what I know is real

Now I'm breathing for the first time
And I'm leaving, all this behind
I've become, what I am because of you
It was you

I can see the writing on the wall
As time begins to crawl away from me
And I've become what I am
Because of you
It was you

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 16:47

Vad ska jag göra??

Pappa är hemma men vet inte vad han har för sig eller är..?

Brorsan är hos tjejen, är glad för deras skull! :)<3

Mamma tränar & jobbar så hon kommer sent..


Jag vill bara vara hos dig..

Fuck everything!*

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 16:40

Jag vet att de har blivit kärlekstrubbels-inlägg idag men det är det enda jag känner för att skriva..

Har inte sovit på 24h, gråter hela tiden.. Har uppehåll & så händer, ser, gör, hör jag något som påminner om dig och så kommer allt om igen.. Det är jobbigt som as.. Åh guuud varför? Vad är de för fel på mig, kan du vara så snäll och tala om de för jag står inte ut längre..! :'(


SKa kanske till tjejerna ikväll, men kommer inte orka känner jag & jag kommer lipa... Fyfan :'(

Om jag går dit får dom allt stå ut med en svullen-rödögd, huvudvärks osminkad tröttis..

För det är precis vad jag är..!

Av Alexandra Brunander - 8 januari 2010 16:00

Jag kan inte kalla dig för älsklingen

Jag kan inte längta efter att få kyssa dig

Jag kan inte längta efter din famn

Jag kan inte tala om att jag älskar dig

Jag kan bara säga hej & hejdå, prata kompisstil


De jag kan göra är att sakna dig, tänka på dig, fälla tårar för dig och önska att du en dag kommer tillbaka.. Damn i miss and love you but it doesn't matter now.. :'(


 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards