♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 11:37

Tycker att ni kan säga grattis! ;)


ÄR ju inte hemma på hela denna dagen & kanske inte imorgon eller, vi får se, så då har ni tid på er att kommentera, vilket jag vill! :)

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 10:06

God morning sunshines! :)


Sovit gott allihopa? Det har iaf jag gjort! Jisses, kunde inte öppna upp mina ögon när klockan ringde 9:24, jaa jag ställer den på tal som inte är exakta klockslag! :P
Hatar när klockan står på ett ojämnt tal (1,3,5,7,9) därför tar jag dom jämna! Detta gäller bara minuterna, kan ju inte bara vakna jämna timmar :P
Hade jag fått gå upp 8 eller 10, nej tack :P


Nu sitter jag iaf här, nyduschad och har på mig underkläder & min brors, fast tror den är min nu, dragkedjetröja, har inte kommit längre hahah :P

Har även smörjt in mig i vanilj-bodylotion! I smell like heaven now! Jammi!<3


Ska ner & käka nu för kna höra hur magen ropar efter lite oboy & macka! ;)

Detta är nog det enda inlägget jag kommer göra idag, jag vet.. Sorgligt...!

Men ni klarar er, det vet jag allt att ni gör! ;)

Ni får ha en suverän dag, så hörs vi imorgon eller i övermorn! :)


Puss precis där!*

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 02:33

Guuud så dryg en människa kan vara då? Med andra ord, gud va dryyg jag är!

Hahah har tagit kort, läst lite bloggar och så tänkte ja lite & så har jag segat mig i mitt rum. Har inte kommer till badrummet än, och det ligger ehm.. 5 meter bort kanske? hahah, men jag har bytt om till mina nya shorts jag köpte idag + min snygging sovtröja, kan lägga in en bild, men INTE idag för då kommer jag aldrig i säng :P


NU ska jag bannemig gå och tvätta bort sminket och springa till min säng, hoppa ner under täcket och somna som ett litet barn!

För nu är det bara 6½ - 7 timmar kvar tills jag ska upp, jag som älskar att sova!


God natt för andra och sista gången! ;)

Puss på kinden!*

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 01:59

Nu blir det till att tvätta bort sminket & krypa ner i min underbara säng, (som alla klagar på, speciellt Mikael, alla säger att den är för hård), och sova tills klockan 9:00-9:30 imorgon bitti :)

Sen fixa allting medd packning & uppfräschning ;)


Ni får alla sova så gott och ha en underbar dag imorgon! :)

Bilderna kommer upp när jag kommer hem ifrån min sötnos, vet dock inte hur länge jag stannar, men blir 1-2 dagar tror jag! :)


Sov så gott, puss på rumpen!*

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 01:25

Eller vad säger ni??

Ska ju upp i bra tid imorgon har jag bestämt!

Måste duscha, fixa mig, käka & packa ihop lite shit som ska me tll Mikael! :)<3

Måste kolla tågtider med innan jag kryper ner med, det blir alltid så jobbigt att göra sakerna samma dag när man har som minst tid, mycket bättre att göra det när man har tid, som nu t.ex :D


Går ett tåg 12:32 men det är liiite väl tidigt, så kommer få ta nästa som går 16:39!


Sen måste jag & Julia gå hemifrån i tid med, det får ju inte vara mörkt när vi kommer fram. Det tar ju sin lilla tid att gå dit för det ligger en väldigt lång bitbort och vi ska gå dit upp.. Det suger rätt hårt!

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 00:59

Jag är så nöjd över min nya blogg design, har inte varit så nöjd på länge! :)

Därför ska jag slänga in bilderna ifrån Borås nu med! :P




 


                  

Finns dock mer, men det är på oss när vi failar totalt med våra hjärtan, på ån & på ett träd, så det är väl inte någon höjdare att kolla på! :)


Måste också säga detta, den andra bilden från topp är redigerad! :)

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 00:35

Är så glad :)

Visserligen fick jag ta en hel del kort idag, som jag ska lägga upp på bloggen men det är bara att det tar så lång tid och de är drygt att ladda upp 1 för 1... Men jag ska stå ut och fixa det för eran skull! :)


Men imorgon ska jag och julia ÄNTLIGEN upp till sjön och fota en massa,

åååh så jag längtar! :)

Ni kanske undrar varför jag tycket om de stället så mycket, men de är så att det är så fint när solen lyser, iaf på sommaren, då togs det massor av kort :)

Men nu när snön har fallit så måste de bli superfina bilder med eftersom sol + snö ger j**vligt snygga bilder annars, och är man på sjön så måste de bara bli bra resultat, även om vattnet är TJOCK is :P

Av Alexandra Brunander - 6 januari 2010 00:27

Detta är konstigt..

När man skriver runt 30 inlägg då är det många som kollar, men klagar på att det är många inlägg (och det är det verkligen!)

Men när man skriver 10-12 så minskar besökarna?


Vad beror det på?

Jag ligger på topplistan så folk ser mig, jag ligger mellan 1:a & 4:e plats så aa..

Är det roligare att läsa den som ligger ettas blogg än den som ligger något snäpp under??

Jaja, jag är tacksam för dom som läser min blogg varje dag, även dom dagarna jag inte skriver! :)

Ni är guldvärda!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards