♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 13:21

Jag drar till Borås istället med Lidbom, vi skulle fota när de blev sol tyckte hon, detta kommer ta lååång tid tror jag...


Vet dock inte vad vi ska hitta på där inne, men någonting finns det väl? :)

Juste, jag måste in på banken med, får se om jag tar de idag :P

Sen kan man ju alltid kolla på skor & lite sån shit ;)

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 13:12

Vad ska ni göra idag?? :)

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 13:10

Morsning korsning folks ;D

Vaknade 12:30 idag, sov 11 timmar i natt, de var ett tag sen :P

Nu har jag ätit frukost & lyssnar på musik och snackar med Nicco på fb :P


Vet inte om de blir av, men om det blir de, så ska jag & Lidbomsan upp till sjön! :)

Hon är och handlar nu, vet ej vart, och vet int hur lång tid de tar...

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 00:49

Nu har jag tvättat och gjort mig i ordning för sängen :)

Det som fattas nu är att jag ska skriva god natt till min älskling & så ska jag ner med lite shit, sen kan jag krypa ner! :)


God natt gott folk!*

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 00:37

ska jag vara med Julia och då ska vi ut och ta massa kort :)

Det ser jag fram emot!

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 00:28

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova! :)

Ska även släcka ner och röjja upp lite på golvet, de är mina kläder bara!


Just, måste ner med lite saker med.. Aja, hörs senare!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards