♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 23:20

Det finns vissa minnen man aldrig glömmer, minnen man påminns om när man ser något, minnen som komma upp i huvudet när när någon börjar berätta på dom och vissa glömmer man helt av, dem kan man väl inte riktigt kalla minnen, men man har ju ändå gjort de så de är ju ett minne för någon annan.!


Tänk så mycket man gjort här i livet som man inte kommer ihåg, det är ju sjukt. Man borde ju egentligen komma ihåg allt man gjort, eftersom de var du själv som gjorde de, men hjärnan tar bort de och ersätter minnena med andra stunder i livet.


Lite häftigt att det funkar, tycker inte ni de?


 

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 23:08


Älskar dom!

Kolla filmerna, dom äger! ;D

Dom har med 1 gång när dom står på scen, resten är så sjuktkul & bäst! ;D


Här spelar dom in i början, men det blir annat & bättre efter 5:45 :)

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 23:02

satte jag mig här och mixtrar med bloggen! :)

Har fixat headern & lite färger i bloggen och nu sitter jag och fixar i meny-spalten! :)


Får se om jag hittar på något mer efter de! :)

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 22:42

Nu har jag valt, det blev nummer 2! :)

Får väl se hur länge jag kommer ha kvar den headern, jag är proffs på att byta den hela tiden :p

Men jag tycker om att göra headers och tjaa, de är kul att variera sig med ;)


Hon som har målat bilderna heter Sandra Thorén och hennes blogg hittar ni om ni klickar på namnet! :)

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 22:38

Vilken ska jag ta???? :O


1.


 




2.

 

Av Alexandra Brunander - 5 januari 2010 21:28

Jag vet att dom andra dom skrattar åt mig
Men jag kan inte stoppa den här explosionen i mig


Jag kan dyka från Västerbron och klara mig
om du bara ser mig
Sjunga och gå ut naken på gröna lund
om du bara ber mig
Ringa i sofias klockor
om du bara hör
Ja, jag gör vad som helst
om du kommer tillbaks

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards