♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 03:15


Nu funkar mina videoinlägg ;)


Ni hittar dem längre ner i bloggen, eller så går ni in på kategorin "Videobloggar"

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 03:00

Jag har tråkigt...

Vet inte vad jag ska ta kort på, vet inte vad jag ska göra..

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 02:58


Hjärtat är gjort i marsipan,

gjorde det samtidigt som jag gjorde allt annat julgodis!

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 02:40

Min kompis, Maike, har hittat en kul grupp på facebook xD

Den heter hästar finns inte, och jaa, bilderna är kul att titta på och hur dom får till allting hahha :P


Tog lite bilder ifrån den gruppen, men här ser ni några! xP

 

Hästen finns tydligen inte, den är mekanisk eftersom de finns ett tanklock på sidan, haha :P

Konstrukturen på en häst :P

 

Om man zoomar in, ser man helt klart att den inte är äkta ;)

 

Här ser man med, han kan flyga, ingen häst där inte xD

 

Den är bäst! xP

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 02:36

Har var det skitkallt, var inte så farligt under dagen men på kvällen sen när de mörkna, fy så kallt de blev :O


Men jag älskar snön som ligger på marken och de kommer bara mer så, här får ni 2 bilder, dom är inte från idag men det såg ut så på fönstret idag med! :P

   

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 02:22

Tar lite kort, de är så sjuktkul! :D

Specillt med min kamera!<3


Kom även på en sak jag ska göra imorgon, jag ska ta massa bilder ute! :D

Ska försöak dra med mig Lidbom ut, de kan hon behöva! :)

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 01:59

så sms:ar jag lite, byter namn som jag skrev i förra inlägget, lyssnar på en av dom bästa sångerskorna Evanescence<3 sen så gör jag inte så mycket mer.. Sitter och uppdaterar mejlen, vet inte varför jag bryr mig så mycket om videosarna, för dom lär ju visas någon gång ellerhur? :P


Men men, jag är som jag är, otålig, vill att allt ska vara som jag vill hahah :P

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 01:52

Någon vill mig något på sms, tror de är lidbom men vet inte, och jag vet inte vart den ligger, hörde bara vibratonen.. Ojsan.. Kanske i väskan? :D


Update!*


Den låg i ytterfacket, och de var ifrån Myran :P

Appropå namn i mobilen så ska jag ändra ett!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards