♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 05:26

Min mamma gillar inte riktigt att jag sitter uppe om nätterna :P

Och hon ska upp & jobba och gissa när?

Jo om ca. mellan 34 - 44 minuter :P


Hur kommer detta gå?? :P

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 05:05

KOLLA KOLLA KOLLA!

Ett litet kliv för männskligheten, men ett bigmama för mig! ;D

 

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 04:51

Isf tänker jag göra det!

Brände den på nyår och det är så störande!

För när jag tittar på något på internet eller något så sätter jag alltid armbåden mot bodet och lägger hakan/huvudet där på, och jag gör de jämt så ja tänker ju inte på de så när jag lägger huvudet där på så gör de så jävla ont att jag dör!


Det har varit i vägen sen dagen jag fick det!

Brännmärken på armbågar suger!  

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 04:45


Klockan är 04:45, lär bli en sen natt idag med...


Jag vill kunna sova... :(


Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 04:34

Kolla på den bilden!

 

Jag gjorde i ordning den bilden i snygga färger och shit, vad ser jag inte då?

Jo att jag har kollat så konstigt in i kameran så de ser ut som jag skelar!!  

Så nu blev den svart/vit(grå kanske) men de syns ändå om man kollar..

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 04:19

Jaao, så brukar de se ut och det är jag glad över, älskar att ligga 1:a!!  

Klicka så blir bilderna större!



Men detta blev jag med glad över! ;D

Jag ligger på 12:e plats på mest besökta, visserligen så är klockan 04:21 men ändå, hallå?? Jag ligger med på den listan, de är de inte alla som gör ;)

   

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 04:00

Jo, detta ska jag göra!

Inget kan sätta käppen i hjulet för mig!! 


Jag ska;

  • Duscha
  • Äta, de har jag slarvat med riktigt mycket nu i ehm.. massa dagar, ajabaja Alexandra!
  • Göra ett videoinlägg, de är faan kul :P Alla borde testa, första blir aldrig bra!
  • Dra ut och ta massviiiiiis med bilder och få med Julia!
  • Lyssna på massa bra musik
  • Ta det lugnt och skönt, ingen hemma!:P
Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 03:35

Jag är med i en tävling som Knodden & jag har! :)

Jag har valt en blåsapa, den är söt och den blåser ut luft! :)


Om ni vill vara med och tävla är det bara att trycka på bilden nedan så kommer ni till tävlingen!! :)

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards