♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 07:54

6 minuter + 14 timmar + 24 timmar = 38h & 6 minuter kvar älskling!<3

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 07:27


Kommer ni ihåg? :)

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 07:09

  Jag borde sova...

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 06:55

Alla kör ju "Dagens outfit"...

Då kan väl jag köra "Nattens outfit"?

 

Håret = Uppsatt slarvigt i en bulle

Örhängen = Glitter

Linne = Gina tricot

Joggingbyxorna = Idrottsföreningen/pappas

Strumpor (syns inte) = Lurviga, kommer från Gekås elr Lindex :P

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 06:08

Tycker allt det är dags att göra något.. Har tråkigt framför datorn för alla andra gör något men inte jag.. Jag bara sitter här och bloggar för fullt :P


Lyssnar på Face Drop - Sean Kingston, den är bra! :)


Vill gå och lägga mig men de går ju inte! :O :(

Mikael spelar eller testar eller aa.. Han gör iaf något med Tibia :P

Ska iaf gå och tvätta ansiktet & så och sen får vi se vad tiden gör med mig :P


Detta är mitt 31 inlägg för idag! xP

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 06:07

Hittade den på hans FB, störd men sann hahhah :P


"If you sometimes feel a little useless, offended or depressed...
Always remember that you were once the fastest and most

victorious little sperm out of millions."

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 05:45

Jag har suttit & tänkt lite, jag har inget bättre för mig så,

och jag har kommit fram till lite olika saker..


Det är väldigt jobbigt när fel personer dyker upp på fel tillfällen.. Men bara hoppas och hoppas på att den personen inte ska komma, vissa gånger har man den turen att slippa personen, men inte alla gånger.. Och de är just dom gångerna som personerna kommer på som är dom jobbigaste.. Varför blir det så?

Jag hatar när fel personer är på fel ställe... Speciellt om man hoppas på att den inte ska vara där, hur kommer det sig att den ändå är där?


Kändis-bloggarna försår jag mig inte på, eller jo, jag förstår mig på 2 som jag vet om och det är Bunny,s och Foki,s blogg. Dom är bra och mna tröttnar inte på att läsa dom. Men om man t.ex går in på kissis blogg, vad hittar man då? Jo massa skitsnacka om andra, nu idag hittade jag inte så mycket, hittade mest om hennes hund och bögkompis, men det brukar stå om att alla förutom hon är onormala och att hon är perfekt, jo visst tjena?!

Sen Kenzas blogg, förlåt men den är värre än kissies. Jag tröttnar så fort jag kommer in på sidan, stänger ner den direkt och funderar vad som fick mig att ens öppna sidan?


Dygna, det måste vara det enda alternativet för mig..! Jag är pigg, kan inte sova. Har redan provat. Sen har jag 2 personer på msn som jag kan snacka med och det är min sötnos och Markus. Dom är så trevliga så :) Sen är de ju en annan femma om vad min mor kommer säga om några minuter.. Vill nog inte veta!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards