♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 22:36

Den 31 december så var jag "Dagens blogg" på Carolins blogg, de tackar jag för! :)


Jag hade de stressigt den dagen så glömde helt av de, men nu kommer länken upp till hennes blogg här i detta inlägget, förlåt igen!:)


Caronlins blogg

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 19:57

Gå då in på länken nedan och bli medlem :)


Mer besökare!

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 19:39

Som jag sa i mitt 2/3:dje videoinlägg så ska jag vara med i en tävling där man ska skriva en novell. Skrev precis klart den :)


Den blev på 7623 tecken (inklusive mellanslag) och man fick högst ha 11.000 tecken, så jag klarade mig riktigt bra! ;)

Nu ska mamma bara läsa igneom den, sen ska jag skicka in den och hoppas på att jag vinner!! 

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 17:27

Dum spiro spero.

Så länge jag lever, hoppas jag.

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 14:33

Ska med Lidbom snart upp till sjön och ta miljontals bilder! :D

Ska bli gött!


Apropå att de är många inlägg, det blir så om jag sitter uppe en hel natt men ska dra ner lite på dom :P

Av Alexandra Brunander - 4 januari 2010 08:11

Jag & Markus är sjuka! xP

Vi har världens längsta konversation på facebook :p


De började med att man förstår danksar, sen kom vi in på att jag trodde att han var tomten, sen att jag var en nissa, sen att tjejer aldrig är nöjda och att aa, massa shit, men jag tänker inte ge mig, jag ska vinna detta!!



(Fast borde sova...)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards