♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 15:56

Nu ska min mage fixa sig! :)

Dricker ett avslaget glas coca cola, mycket bra!

Sen ska jag platta håret och sätta upp de, slänga i lite skit i väskan och sen klar :)

Mamma skulle köra ner mig till stationen, hon är en ängel!<3


Jag är som en 90-årig tant när jag går xD Stackars Mikael, han kommer få gå sackta hem xD

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 15:27

Ska åka till Mikael sen klockan 16:39, de ska bli mys & trevligt :)<3

Talade om för honom typ 100 ggr igår att jag älskade honom ;)

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 15:18

1. "Hahahah, Alex tände eld på min fiiis!"


2. "Meh! Vart tog alla vägen? *prutt* Vänta på mig!"


3. " Du! Jag är inte full, tro inte att du är bättre än mig, schhh!"


4. "Tror ni dom märker om jag smygdricker lite cider, ne de gör dom nog inte"


5. "Jag J.... ..d... är full, jag är verkligen full, kan ni förstå, jag är full?!"


Hahahaha finns massa mer men dom var bäst! :P

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 15:17

Har ätit 1 macka nu och lite oboy, hoppas det lugnar magen lite :P

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 14:50

Här kommer lite bilder ifrån nyår ;D


Julia, Före


Julia, Efter! Visst blev de nice? Jag är bäst på att klippa hår ;)


      En glad Virre ;D


Jag & Lidbom hade lite kul innan "gästerna" kom :P

 

Hetast ever, righ?? :)

           

Här har vi Film-teamet, dom ville upp och kolla på en svart/vit film som var 15 minuter istället för att dansa med oss där nere :P

   

Dom är så söta ihop :)

      Lite fundersam, sitter och pratar med Ellen, hon var värre än mig xP            

Finns mer bilder, men dom lär inte ploppa upp här :P

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 13:48

Till min älskling, nej jag har inte alls krillebooi varning på mig angående videoinlägget, bara lite fjortis när jag visar mitt hår ;P Men jag tänkte att jag har skrivit om mitt hår och då kunde jag visa de med! 


Till Lina, mitt halsband är köpt på guldfynd :)

Av Alexandra Brunander - 1 januari 2010 13:46

Hej mina kära läsare :)

Kvällen igår blev sjuktbra, men idag har jag ont överallt xD

Brännmärken, sträckningar, huvudvärk, illamående & hungrig men är äcklad på mat..

Det är ingen woho-känsla direkt... Men jag överlever! ;D


Hade ni en bra nyårs afton? :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards