♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 01:59

Jag kan vara lite vänlig nu när det är dagen innan det nya året sprängs in genom att skjuta massvis med raketer ;)


Den är inte supernice, men snyggare än dom andra jag tog :P

 

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 01:55

Tog precis ur min toffs som jag har haft i ungefär 1 dygn nu, kolla vilket lockigt hår!

Jag vill ha lockigt hår, eller rättare sagt vågigt, lite som på bilden, men inte riktigt..

Vi får se om jag någon gång kör på lockigt, med permanent!


Fick en impulskänsla av att locka håret på nyår imorgon, ska jag?

Jaa de är mycket jag har fått för mig nu, först naglarna och nu håret :P

(ansiktet är svart för jag såg helt röten ut :P)

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 01:35

Asså serri, kolla så coolt!

Hittade den på Elins blogg! :)



Funderar starkt på att göra de tills imorgon ;)

Fast då kanske jag ska se till att ha min vita klänning.. Jag vet inte, vi får se! :)

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 01:09

Kände för att göra en sån lista! :)

Vad ska vi börja med..?


 

Det som hamnar på DISS-listan idag blir:

  • Huvudvärk, det är jobbigt och irriterande. Iaf den som jag har för man kan inte lyssna på musik även fast man så gärna vill det! Sen så känner man inte för att hitta på någonting heller, så man blir bara allmänt tråk!
  • Saknaden av någon, det är hemskt att sakna någon som man inte kan träffa.. Som t.ex jag saknar min kille som bor en tåg-zon bort, men jag kan ändå inte åka till han nu såhär sent eftersom tågen går inte nu och att de är försent. Då känns de bara jobbigare, för då är de en omöjlighet att ses..
  • Olyckligkärlek, ta min kompis t.ex Han är VERKLIGEN KÄR i en tjej som han har träffat, men hon bor i Polen så det är praktiskt taget omöjligt att ha ett förhållande när man inte ses så ofta. Han är kär i henne, hon är kär i han men dejtar ändå en annan kille.. Han mår piss varje dag över henne och jag tycker så synd om honom..
  • Folk som är trögfattade, det är de jobbigaste som finns! Som t.ex en i min släkt, vi satt och prata om något under jul, berättade allt i detalj och sa hur klart som helst hur historian låg till och alla fattade. Sen kommer hon med kommentarerna "vaför blev de så?, hur kunde det bli så?, varför hände det?" Hallå??? Vi sa ju precis allt de du frågar om! :@

 

  • Längtan efter något bra som snart sker, ååh, de är så skönt att längtra efter någonting! Jag längtar så tills imorgon, det är nyår och den ska jag spendera med dom bästa! :D Vi kommer ha så grymt kul och nu vill man bara att det ska vara den dagen så man slipper vänta
  • Lycklig kärlek, det är så underbart! Känna att man verkligen VERKLIGEN älskar någon och att den älskar än tillbaka :)
  • Vänner, dom ställer alltid upp, finns där om man behöver prata och dom livar upp en vardag! Om man inga vänner har så klarar man sig inte igenom livet, jag lovar. They make my day!*
  • Musik, så avkopplande och bara så underbartbäst! Finns så mycket olika genren och låtar så det passar alla, även den som är hyper speedad och den som är den mest deprimerade människan i världen :)
Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 00:19

Det är precis vad jag är..!

När jag tar kort och ska göra något emellan så stänger jag itne av kameran utan jag låter den stå på så smart som jag är, så den laddar ju ur batteri som jag behöver tills imorgon :O

Det är samma när jag laddar in bilder till datan, då glömmer jag av de med när jag har dragit ur sladden, skitstörande ju! :O


Tror detta kan bero på att jag hade en vanlig digital kamera innan och den stängde av sig efter 2 minuter och när man drog ur den ur datorn.. Måste börja lära mig att denna inte gör de, annars kommer jag aldrig ha batteri när jag verkligen behöver den hahah :P

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 00:18

Jag har fått in 1 förslag på dagensblogg..

Någon mer som vill vara med? :)

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 00:17

Kan man våga sig på det kanske? :P

Gör det imorgon isf, innan jag går :)

Av Alexandra Brunander - 31 december 2009 00:14

Visst blev bilden fin? :)

Och den är tagen ifrån mitt rum genom fönstret & den är icke redigerad! :)

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards