♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 20:21

Sådär ja, nu går det frammåt på u2b :)

Har gått 6,16 av 83,2 Mb

Det går segt, men frammåt ;)



På VideoFy så är de fortfarande 1%, tror jag stänger ner den nu :P

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 20:03

Videon är gjord den 24/5 - 08 när jag och mina kompisar drog ner till GBG :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~

Skulle laddat upp de nu direkt men märker att de går jättesegt på både u2b och på VideoFy så aa.. På Videofy så har de bara gått 1% och de har gått några minuter nu.. Alltså kommer de ta en evighet -.-

Och på u2b så har de gått.. Fel, vafan? Ne, detta ska gå! Jag ska visa den för er! :P

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 19:50

Guuuh va ja är taggad för morgondagen! :D

Tar med kameran så många kort kommer de bli! <3

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 18:30

Sitter och lyssnar på musik & skriver in lite saker i min karlender:)

Ibland så hör man hur några knäpplon skjuter raketer ute,(varför inte spara dem tills imorgon?), det är mysigt att titta och lyssna på :)

Får mig bara att längta mer tills imorgon, då det är Nyår! :D


Hur ska ni fira nyår? :)


Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 17:28

Jag har världens bästa mamma så hon skulle köpa drickan åt mig på vägen hem ifrån jobbet, och jaa.. Jag är latast i världen idag :P

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 17:19

Innan jag sliter mig helt ifrån datorn tänkte jag ha dagens blogg :)


Om du vill delta och kanske bli dagens blogg så

kommentera med er bloggadress + vad er blogg handlar om :)

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 17:01

Jag borde faktiskt ta tag i mig själv nu... Har bara suttit här hela dagen, och de är rätt gött och göra sig i ordning med ellerhur? :)


Tekniskt sätt behöver jag bara slänga på mig lite fondation, tights, en tröja och sen ytterkläder och sen kan jag dra, hur svårt är de? :P

Får inte glömma plånboken bara, då blir de svårt att handla ;D


Affären stänger kl. 19 så jag har 2 timmar på mig att dra dit, men jag vill inte gå själv.. Vem ska jag ta med?

Lidbom är tveksamt om hon vill hänga med.. Hon har varit och handlar med sin mamma i typ 2 timmar nu så hon är nog rätt trött på de :P

Men jag kan ju alltid fråga, så de ska jag göra :P


Nu vet jag med vad jag ska göra :D

Eller nej de kan jag ju inte :'( Har ju inte laddat min kamera så kan ju inte ta sånna bilder.. Jaja, de får bli en annan dag då :)

Kan sätta kameran på laddning när jag drar till affären så blir de bra :)

Nu sitter jag bara och babblar och drar ut på tiden, vilket inte var meningen så nu får jag sluta :P

Av Alexandra Brunander - 30 december 2009 16:35

Såkommer framsidan på min almanacka se ut :)

 


Visst blev den bra? :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards