♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Alexandra Brunander - 16 december 2009 08:54

God morgon  

Sitter och övar till provet som vi ska ha senare idag på svenska lektionen, fast provet har vi i info & layout A. Önska mig lycka till!

Sitter och fryser och har ont i läpparna, har fått nare tror jag eller så är de bara torra, men jag är för lat för att gå till skåpet och hämta lypsyl & tröja! ;)

Senare idag, efter skolan, så ska jag åka hem till min älskling! :D<3

Längtar så efter honom, och nu får jag pussa på honom massor, men han smitta mig när jag var där i helgen för nu har jag blivit förkyld x) Men den smällen tar ja! För jag älskar honom för mycket för att inte vara i närheten av honom och inte pussa honom! :)


Nu borde jag nog fortsätta med att plugga inför provet, men vi hörs senare!

Peace out!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards