♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 10:25

Jag känner att jag äger på att beskriva vad olika ord betyder inom politiken, jag har gjort ehm.. väldigt många ord nu :P Jag Rockar!*

Ville bara tala om de, och vad gör ni andra? :)

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 08:33

Nu sitter jag i skolan och har Info & Layout, och jag är typ klar ;D Känns skönt!*

Bara så ni vet så är Filip trött :P


Idag blir det till att kolla Lucia i min gamla skola, 9:ornas, ska se vilken osm är bäst, gissar på våran förra året ;) Den rocka!*

Nu ska jag skriva klart min ergonomi uppgift så att jag blir klar med pappret ;)

Ni får ha en bra dag så hörs vi senare :)

Puss på't!*

 

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 00:55

Nu går jag och  lägger mig i sängen och längtar tills helgen då jag slipper sova ensam och så sover jag brevid min sötnöt :) Han är bäst!*

Ska släcka ner allting nu, göra mig i ordning för sängen så skriver inget mer inlägg utan jag stänger av datorn nu, men ni alla får sova så gott så hörs vi ju imorgon :)


Jag är så snäll att jag ska ge Filip en båse med Elefantbajsar med smak av viol, fanns väldigt många i godispåsen och jag är inte så förtjust i dem och han älskar dom så jag ska vara lite snäll ;)


Men sov gott, ha en bra natt! Puss på rompan!*

Av Alexandra Brunander - 9 december 2009 00:25

Borde nog gå och lägga mig men de har jag ingen lust till.. Fast det är ju ändå väldigt skönt och sova... Och jag ska upp klockan 6 imorgon för att hinna duscha.. Gaah jag vet inte vad jag ska göra.. Stannar uppe en stund till och sen sover ja! :)

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards