♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 17:37

La in alla bilderna ifrån min kamera, och dem senaste bilderna som är tagna med den är ifrån sommaren och ååh, vad jag längtar tillbaka<3


Men hittade även några intressanta bilder!

Asså, hur har jag kunnat spara dom och tyckt om dom? xD

Som denna t.ex.? Ser jag en älg eller är det någon som håller på och bli mördad framför mig?? För varför spärra upp ögonen så om det inte är något? HAhah :P

 


Sen denna, serilöst! Jag har sjuuuukt långa naglar!! Och sånt ser jag i efterhand, inte när jag har dom för då tycker jag att dom är normalt långa. Och ja det är mina äkta naglar, inget fejk där inte :D

 

Fyfan, ska inte ha så långa mer (säger jag nu, får la se hur de blir)

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 17:32

Pappa kom och hämtade mig innan nere vid stationen för det var kallt och min väska vägde ton kändes de som så skickade iväg ett sms till pappa så kom han och såå åkte vi och handla mat :)

Så lite senare blir det hamburgare & pommes, sån mat man käkar när mamma är borta ;)



Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 17:03

Nu är jag hemma igen :)

Blev rätt nöjd med klippningen :)

Luggen är bäst! För nu slipepr jag att den åker in i ögonen hela tiden :D

Och nej, jag har inte klippt den rakt av :P Den är fortfarande sne ;)

Slänger in bilder snart :)

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 14:21

Nu tänker jag packa ihop allting och sen drar jag ;D

Hörs senare när jag är klippt och hemma :P



PUSS

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 14:10

slutar om 20 minuter eller nej, jag slutar om 15 minuter ;D

Jag längtar som faan :) Men inte sen, för har inget att göra hemma :(

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 14:06

Jag är ett mobboffer :'(

lämna mig  

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 13:50

Min onsdag (9 dec) kommer bli stressig som faaaan!*

Först klockan 8:15 (har jag för mig att det var, eller så va de 8:00.. Måste kolla på lappen hemma) så ska jag till UM och shit, sen så tar de sin lilla tid, efter de så ska jag få tag i en buss, komma till skolan innan 9:15 för då har jag utvecklingssamtal med Annika.


Lycka till Alexandra! ;D

Tack så mycket! :P

Av Alexandra Brunander - 3 december 2009 13:18

Kör ett litet uppehåll ifrån företagsekonomin och är inne på bloggen, bloggar och bilddagboken ;)

Men jag har typ inte tagit rast idag så gör de nu ;)

jag och julia, gammal bild

Jag och Lidbom i hum.. 9:an har jag för mig att det är :)


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards