♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 13:37

1337, ELIIIIIT ;)


Jag har tråkigt, märks'?

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 13:15

Jo jag är det!*

Fick plats med 3 olika texter på 1 A3 sida, pussla med texterna en hel del men nu är dem på plats! ;)

Känner mig stålt! 

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 12:46

Håller på att göra en "tidnings-sida" i ett program som heter InDesign, och texten jag infogar hela tiden är inte på min sida!!!!!!!!


Hatar när det inte funkar!!! :@

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 10:34

Har datalektion nu, som jag haft hela veckan x)

Kom på att jag inte hade gjort 3 uppgifter s gjorde dom precis :p

Fick skriva ner min intervju om pappa (hade inte gjort den så skrev den för jag vet hur en vanlig dag för honom ser ut)


Filip håller på att leta upp en bild på hans pappa, det går inte bra :P

Men han hittar några, men då måste han göra om dom, så tror han gör de nu :p

Japp, de gör ahn :p Han klipper bort sin syster xD

Men han klagar på att den är för ljus så nu ska han exprimentera :P

Av Alexandra Brunander - 19 november 2009 00:46

Sådär, nu är jag trött, kunde inte somna förut som satte mig och skrev min CV som jag ska skicka ut imorgon till oliak företag, behöver verkligen skaffa mig ett jobb för pengarna tar slut *wiiips* så fort, och jag klarar inte av att leva på 50 - 100:- i månaden, för jag har en förmåga att shoppa för 500 i början av månaden, sen så köper man rätt mycket onödigt, och sen så helt plötsligt är pengarna slut och man vet egentligen inte vad man har lagt dem på? :S


Får ju mitt studiebidrag men det är ju på 1050:- så det räcker inte alls långt, så nu har jag skickat min CV till mamma så hon kan läsa igenom den imorgon på jobbet, sen skickar hon tillbaka den och säger vad som var bra/dåligt och sen skickar jag den till företagen och hoppas på att jag har turen med mig!

Har ansökt om både sommar och extrajobb så vi får väl se vad det blir, om det blir något över huvudtaget..

Men det hoppas vi på, helst båda men sån tur brukar jag inte ha så :P


Men redan nu tänker jag hålla tummarna för att det finns plats så jag kommer in och får mig ett jobb så jag kan tjäna lite pengar och slipper känna mig som en fattilapp varje månad! :)


Wish me luck!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards