♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 17:44

Någon som kan ge mig tips på saker ni gillar? :)

Musik, bloggar, filmer, jaa allt möjligt :)

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 17:33

Det går bra med städningen faktikst :) :D

Nu är sängen fixad, golvet borta vid sängen är bra men inte under (A)

Sen så aa :p

Det är skrivbordet och under sängen som jag inte är klar med och jag tror ärligt talat inte jag vill under min säng idag för kommer inte veta vart jag ska lägga allting som är där xD

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 16:59

Shit vad mycket det står i dem :O

En sak jag stör mig på är att jag har skrivit, jag har en hemlighet som inte du(boken/eller mig själv) vet ;)

Och sen har jag inte skrivit enr den någonstans, och då blir man nyfiken på vad det var och man kommer ju inte ihåg de xD

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 15:31

Dagen har varit rätt soft idag :)

Första lektionen så gjorde resten av klassen sin redovisning, tack och lovför att jag redan hade gjort den!

Sen så rast i 20 minuter

Sen svenska där vi ska skriva en saga, berättelse och det har jag lätt för och orkade inte jobba idag så det blev facebook hela lektionen och msn tillsammsn med Filip :P

Sen lunch

Sen engelska lektion, hade först ett "test" gick lätt och sen gjorde vi grupper igen, planerade 4 veckor framåt och sen slutade vi :) (13:15)


Nu är jag hemma och läser i min adagböcker jag hitta när jag städa :D

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 10:40

Sitter på lektionen och gör inte ett smack, känner mig jätteduktigt  

Muckar med Filip och Maxx gillar att prata lite ..... på msn :P

Mat om 5 minuter, jag dör snart!

Filip gillar det!


Hejdå :D

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 02:59

Detta är inte kul..

Kan inte sova, är klarvaken, har spelat alla möjliga spel och allting för att bli trött

funkar de? Nej..

Vill inte ha en till natt som jag sover 30 minuter :(

Och jag ska upp om 3 timmar exakt.. Jävligt kul..

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 01:51

Hihih glömde ju säga godnatt (A)

Sov så gott alla söta läsare!<3

Av Alexandra Brunander - 16 november 2009 01:46

 

Nu ska jag gå och sova, klockan är snart 2 och jag ska upp klockan 6 :(

Neeh! Jag måste duscha med ju :O

Åh shit.. Det är bäst att duscha nu för då blir jag inte försenad imorgon men mitt

hår kommer se ut som ett helvete imorgon om jag duschar idag och då måste jag

platta det för att det inte ska stå åt alla håll eller sätta upp det..

Det går fortare att fixa en frisyr så jag går och duschar nu hihih :D

Blev en lång diskussion om en liten sak..

Jag är bra på att diskutera med mig själv ;D

Min förra svenska lärare var väldigt nöjd med mig som elev,  för jag kunde

verkligen diskutera om saker i evighet, både med andra men mest med mig själv, håller verkligen med:P


Nu blev det ett långt inlägg som jag inte hade räknat med hihih,

men ni förstår nog (A)

Ska ta mig en dusch nu och sen ska jag upp och sova med hunden hihih (A)

Love it!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards