♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 01:25

Nu är jag inte så glad på min bror längre, han somnar ju aldrig och jag är inte somnig heller då men ändå!

Vill sova men ändå inte hahha :p

Jag är väldigt velig idag har jag kommit fram till :p


Min huvudvärk är tillbaka igen men inte illamåendet :D Vilket jag älskar! Hatar att må illa!

Och nej, jag är inte gravid för er som fick den tanken!


Ska nog skriva på min bok, behöver komma en liten bit till på den :)

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 01:17

Detta var i fredags!


Pappa: Upp och hoppa!

Jag: nej!!!

Pappa: vadå då? har du sov morgon?

Jag: mmm..

Pappa: Jaha, okej sov så gott, vi syns imorgon!

Jag: aa, god natt!!


*20 minuter efter*


Mamma: God morgon!

Jag: Go morron..

Mamma: Dags att gå upp va..?

Jag: mmm..

Mamma: Vad är det där?

Jag: Vad är vad?

Mamma: Det som ligger bredvid dig i sängen

Jag: Min hund

Mamma: Och den kommer ifrån?

Jag: Fick den av Mikael

Mamma: Men så gulligt. Nu får du gå upp.

Jag: Vad är klockan då?

Mamma: Halv åtta


*Hon går iväg och jag somnar om

Vaknar, kollar klockan och ser att den är 07:31*


Jag: Vafan, du sa ju att klockan var halv åtta innan?

Mamma: Ja, för den var de?

Jag: Nej! Den är halv åtta nu!

Mamma: Ja? Jag gick på toa och nu tar jag på mig, du har bara sovit i typ 5 minuter!!


Hahaha jag är bäst! ;D

Och det blev en lång och kanske tråkig dialog för er :P


Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 01:14

Min bror är underbar!

Satt och drömde om ett glas med bubbelvatten (ramlösa) och helt plötsligt knackar någon på dörren, öppnar och där kommer min lillebror med ett stort glas med iskall ramlösa, åååh vad glad jag blev! :D

Lovade honom att stanna uppe en stund till så det kan jag väl göra :)

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 01:12

Nu har jag ränsat bort en massa länkar, tror det är runt 10st faktikst :)

Duktigt av mig! För jag samlar bara på mig massa bloggar, lägger in länken i min blogg men sen läser jag dem aldrig!

Så det var ju ingen mening med att ha kvar dom.


Om någon av er läsare läste någon av dem bloggarna som jag har tagit bort, meddela mig så kan ni få bloggen, för vet vilka jag har tagit bort! :)

*

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 00:22

I don't want to be in love..

Love just hurt me and makes me confused..

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 00:19

Vet inte vad jag vill, vet inte vad jag känner, vet inte vad jag tänker!*

Av Alexandra Brunander - 15 november 2009 00:09

You and I

Or

You and I


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards