♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 17:03

Vad gör ni andra idag/kväll då? :)

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 17:02

Vill bara komma och krama om dig!

Vill inte att du ska må som du gör just nu..


Men du ska veta att allt kommer gå bra och jag finns alltid vid din sida och jag älskar dig kompis!<<3

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 16:56

Så, nu är jag hemma igen :)

Har sovit hos Gustav så har inte skrivit.

igår vad det ju idrott i skolan och det var hum,. 12 pers som var med av 19 så aa :P

Men det gick faktikst bra :P

Simma 20 minuter "normalt" och 5 minuter ryggsim ungefär :P

Sen så väntade jag på bussen och åkte hem 15:30, väntade på tåget som kom 16:38 med Lidbom och ssen åkte vi :)

Sen stog jag i 5 minuter och hacka tänder ute och väntade på hans mamma, tack och lov att det inte dröjde längre!

Sen när jag kom dit var han ute och körde gocart så satt på hans rumm och väntade i 20 minuter.. inte roligt!

Sen gjorde vi itne så¨mycket på kvällen, Lotta och Andreas ville dricka öl och tjöta men de ville inte vi så vi sket it.


Idag när jag vaknade upp hade jag världens huvudvärk, har de nu med!

Sen 30 minuter efter frukosten så började jag må illla och sen 2h efter var ajg tvungen att trycka i mig mat OCH efterätt xD

Så nu vill jag inte ha mer mat men mamma tänker trycka i mig Lasagne, så det känns som de kommer bli en väldigt spyfärdig kväll :S:P

Men jag tänker inte spy! ALDRIG!! Hatar att göra det!

Nu sitter jag och tar det lugnt och sms:ar lite och skriver här och kollar min bdb, och lyssnar musik :))

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards