♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 20:46

 

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 20:39

Nu är jag sugen på godis!

Kan ni förstå det??? :P

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 19:03

Mamma gör lasagne nere :D

Hon gör den bästa lasagne-en ever! <3


Hoppas bara min matlust kan komma!

Är sugen på att äta mat för jag är hungrig men jag är int sugen på att stopppa i mig maten för är rädd att den kommer upp lika fort...

Men, ja ska vara positiv och då gör den säkert inte de ;)

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 18:00

Nu har jag kommit på något att göra när man har tråkigt!

Läsa skämt! :D

Lidbom hade även tråkigt så skickade ett till henne, detta!


Det var en man som hette Bo som varje dag cyklade över en bro, varje gång han cyklade över bron ropade han "hej jag heter Bo, jag cyklar över en bro!" En dag mötte han en kvinna på bron. Dom blev kära och bestämde sej för att träffas och ha sex under bron lite senare när ingen kunde se dom. När dom träffades underbron sa kvinnan "jag har mens så du får köra in den där bak." Och det gjorde han. När han stod där och juckade ropade han " Hej jag heter Bo, jag har sex under en bro!" Då ropade kvinnan "Hej jag heter Kjell, jag är utklädd i kväll!"

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 17:46

Japp, de är jag det!

Jag är världens FarmVille-nörd hahhaha xD

Men det är kul nä'r man har tråkigt för det finns alltid något man kan göra :P

Plus att det är ett spel som man inte kan förlora ;) Dock kan man ju inte vinna heller :(

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 17:45

Svar och kommentar, nu är jag glad!  

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 17:38

Tycker inte ni det är sjukttråkigt att ligga i sängen, finns inget att göra på datan, ingen skriver/svarar på msn, mobilen har damp så man orkar inte sms:a med den, må illa och ha huvudvärk, kanske ha feber och man vet inte vad man vill lyssna på?


Jag hatar det!!

Snälla, lätta upp min kväll, den är tråkig! :(

Av Alexandra Brunander - 14 november 2009 17:04

Jag vill ha skor!!

Och mer kläder!!

Systemkamera!!


Jag behöver pengar :(

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards