♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 14:02

Detta var den första bilden jag fick och då undrar man ju lite vem den är ifrån, ellerhur?

 

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 13:45

Fyfan för bussresan hem :O

Hoppade på bussen och satte i musik i öronen och satt där.

Helt plötsligt kommer det upp, Ta emot fil ifrån Kille Halmstad

Och jag tänkte, aja skit samma för vad jag såg satt det bara tjejer och killar i min ålder där så tänkte inte så mycket på det. Öppnar och får se ett fint hjärta av blommor och då undrar man ju förståss vem som har skickat dem så skickar tillbaka (via anteckning) Vem är du? :P

Efter ett tag kommer samma grej upp igen, de med ta emot fil och jag tänkte, aja han har la skrivit något men tro faan heller!

Då skickar människan bild på sitt könsorgan! Fatta så jälva förvånad man blev eller!

Och då skrev jag, vem i helvete är du? men fick inget svar på säkert 10 minuter och då kollade jag mig runt och då!

Då ser jag, det är en utländskgubbe i 40 års åldern som sitter bakom mig som har skickat den!

Tro nu inte att jag bara dömmer att det måste vara en utländsk för att det var en sån bild!

Jag såg på bilden att han inte var svensk för han hade med hela magen + bröstet på bilden med.

Så när jag väl kommit på vem han var fick jag panik!

La ner musiken i väskan, sms:ade med Filip. Sen när vi närmade oss min lilla by tänkte jag, ja men han hoppar av uppe vid livs för där hoppar alla dem av men tror ni han gjorde de?`NEJ!

Då fick jag mer panik och våldtäkt ekade i mitt huvud (är skiträdd för att råka ut för det) och så kunde jag inte sitta stil, ville bara av bussen så när den stanna slängde jag mig av bussen, Anton och Edvin måste undrat vafan jag höll på med :p

Som tur var så hoppade inte gubben av, men jag gick ändå hem fort för att jag var osäker..

Vill inte lämna huset mer, det händer alltid något!!!!

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 13:41

Kom hem klockan 13:05 :D

Vi fick sluta 12:20 idag så det är sjuktgött! ;)

Vi hade redovisning idag och det gick bra :)

Tack för att du höll tummarna :)


Nu går jag runt i mina pyjamasbyxor och linne och försöker mörda min monsterfinne(acne, inte en finsk person)!!

Stör mig något sjukt på den! Så nu har jag klämt och ehm.. aa.. sen så står jag nu med en bomulls-sak och dränker finnen i finnmedel (a) :D

Det känns iaf att den suger åt sig medlet för det svider som sate :P


Nog pratat om min finne xD

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 08:35

Sitter i klassrummet och vi ska förbereda våran presdentation från 8:15 - 9:30

Kommer få panik och balla ur totalt på scen :'(


Men nu på lektionen klarar jag inte av att förbereda mer så nu sitter jag med Filip och skrattar åt folk på facebook :P

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 01:25

Ska skriva klart sidan på boken sen ska jag sova :)<3

Sov så gott, säger nog de för 4:de gången nu men shit the same! ;)

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 01:13

 


Grattis Jim på 17års dagen! :D<3

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 00:55

Min bok är faktikst bra, känner att jag bara skriver om min bok i varje inlägg nu xD

Men har inget annat att skriva så :P

Men men, nu ska jag inte skriva mer om den ;)


Kommer snart ett till inlägg :P

Måste bara fixa en bild! :)

Av Alexandra Brunander - 11 november 2009 00:41

Den låten är bra, även om ingen håller med!  :E



<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/p6acqQg1zaw&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/p6acqQg1zaw&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards