♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 november 2009

...

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 20:29

My life is lika a rollercoster(?) and a movie!

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 20:01

Jag fryser och de är kallt :(

Min tröja var inte ren så slängde den i tvättmaskinen och finns ingen varm på nedervåningen och jag måste plugga på min presentation tills imorgon :(


Någon som kan värma mig? :D

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 19:52

It was amazing!*<3

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 19:34

Hihih jag hitta 3 kakor i skafferiet, någon som vill komma på kak-kalas? ;)

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 19:21

Nu är min oboy varm som (cfvghbjknlm) men får göra min macka så länge ;)

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 19:18

Jag är hungrig som en varg, de är katten med eller han är nog mest sugen på min mat istället för äcklig blötmat katter käkar :P

Men jag orkar itne göra mat för jag vet inte när mamma kommer hem, hon brukar göra mat på tisdagar eftersom min brorsa är iväg och tränar men det konstiga är att hon inte är hemma ännu :S

Hon brukar komma senast 18 på tisdagar men nu är klockan 19:19 :S


Åååh! 19:19 :D *kysser handlederna och tar mot trä och önskar*

Så, hoppas de funkar hahah :P

Vet inte varför jag gör sånt men men, de är kul iaf ;D

Och jag struntar i er som säger att de bara funkar med

00:00

11:11

22:22


För mig funkar allt som är lika, alltså som nu :E

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 19:17

Jag har tänkt att de är tisdag idag och att det var 1 vecka sedan jag vann tårttävlingen hahah :P

Men så läste jag precis på Olivias bdb att DH har idag, hade glömt det helt och hållet :O

Men tack för påminnelsen :E

Av Alexandra Brunander - 10 november 2009 18:42

Nu är jag hemma :)

Var först i skolan och sen åkte jag hem och gick till Lidbom :)

Vi gjorde inte så mycket mer än att kolla bilder, prata lite,

läste upp saker vi hittade på mitt gamla USB minne och plugga :P


Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink för är så trött på de för tillfället :p

Sen ska jag plugga klart tillsammans med varm oboy & en macka sen när jag

är klar tänkte jag ta en dusch, skönt och behövs för kommer inte orka tvätta

håret och duscha imorgonbitti, börjar 8:15 :(


Nu måste jag plugga, tjingeling!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards