♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 17:42

Idag tog jag med mig min present hem ifrån Filip! :)

Detta var de jag fick:

   



MILKA ÄR SÅ JÄVLA GOTT!

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 17:39

Now I Feel Free Again! :)


And I be on the road again!

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 17:36

Åååh, jag ville inte vakna idag! :(

Min dröm var så jävla underbar!<3


Eller ja, början på den var ju helt störd xD

Men sen var den helt underbar<3

Men mamma ringde och väckte mig, men jag vaknade på

ett bra ställe iaf så det var okej att gå upp då och sen så har

allting flytit på under dagen och dagen har varit bra och den

drömmen gjode min dag! Det är ett minne jag kommer komma

ihåg, det är något som är mitt, som jag kan tänka på hur mycket

som helst utan att du vet om de :)

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 17:33

Nu är jag hemma ifrån skolan :)

Fick stå ute och vänta på bussen i 30 minuter :O

Men hade sällskap av filip i 25, så de var lugnt :)


Nu sitter jag här och har tvångst-tankar och äter choklad fast jag är spyfärdig

Men men, de fixar la sig.. Tankarna är ifall jag ska på KU eller inte, klarar inte av att träffa dig bara!

Så jag inväntar svar men den som ska svara skriver ju aldrig? :@


Har haft en superskoldag idag! :D

Har vart med  Filip och cepat hela dagen :P

OCh sen har jag sms;at med Richard & Saarinen :P

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 02:04

Nu ska jag sova, det kommer bli en lååång dag imorgon..

Har dock sovmorgon till 10.20 men sen har vi lunch 11.15 och sen går vi till 16.15 och jag lovar!

MAN BLIR HUNGRIG PÅ EFTERMIDDAGEN!


Men sov så gott alla läsare :)

God natt! Puss på er<3

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 01:52

Ni som har touch-mobiler kanske kan förstå mig just nu!

Jag har haft det i snart 6 månader, har haft de sen 28 juni.

Jag ska ha den i 2 HELA ÅR! Kommer inte stå ut!

Så nu har jag bytt tillbaka till min gamla som låg här hemma.

Det går itne använda mellanslag men man kan hoppa åt sidan

så att det blir ett mellanslag, sen är den "joysticken" i mitten

av mobilen trög med, men de ordnar sig!


NACKDELAR MED MIN TOUCH:

* Det går inte skriva lika fort som på knapp-mobiler

* Knappen som man låser mobilen med har börjat bli trög

* Den hakar upp sig ibland

* När man får ett sms medans man svarar någon annan lägger

det sig inte bakom och väntar utan kommer upp direkt och om

man trycker på att man vill se de och sen går tillbaka till det gamla

sms.et man höll på och skrev så kan man ha oturen att det är borta!


FÖRDELAR:

* Den är snygg

* Man slipper laga knapparna man skriver med

* Man kommer inte åt saker när den ligger i fickan

* Den är snygg och det är snyggt med touch




                      Min touch                                         Den gamla jag har nu!

   

Av Alexandra Brunander - 3 november 2009 01:49

Nu har jag satt in ALLA mina 300 bilder i ett fotoalbum och sorterat dem

Jag har kollat på en film

Jag har sms:at med Richard

Jag har försökt med allting som man blir trött av


INGENTING VILL FUNGERA!

Jag vill vända tillbaka mina dygn nu!

Orkar inte vara uppe sent och gå upp sjukt-tidigt!

Nu är klockan snart 2, jag lär väl somna runt 2.30 och sen så

ska jag upp vid 7-8, guud så kul och lätt det kommer bli! Neeej!


Ska försöka sova iaf :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards