♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 20:35

Lovet är slut idag eller aa, sista dagen idag och deär inte kul för jag vill ha mer lov!

Visst, det är lite deprimerande när man bara sitter hemma och alla tankar gror i huvudet

men om man kommer på något och göra och har kul så är det toppen med lov! :D<3

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 20:30

Idag har verkligen inte hänt något hahah :P

Först vaknade jag 11:00 av att mamma kom in och väckte mig för ja hade lovat att gå ut och gå med henne :P

Sen fick vi med mormor också så då gick vi hem till henne, och sen gick vi Finabo rundan :)

Det var jobbigt :O Var ju hur trött som heslt och sen pratade mamma och mormor julhemlisar :@

Dem ville jag med veta men jag fick inte! :(

Men men, jag får väl se om 7,5 veckor typ :P

Kan ni fatta, de är snart jul :O

Aja, sen när vi kom tillbaka sa jag att vi ska stanna hos mormor o morfar och fika men mamam vilel itne ha godis så mormor bjöd på ramlösa och godis, me liiiiiiiiike! :D<3

Sen var jag helt slut men mamma tvinga med mig hem igen :P


När jag äntligen kom hem la jag mig i sängen, satte på musik på datan och bytte om till mjukiskläder ;)

Sen satte jag igång DH så har sett 2,5 avsnitt nu, xD

Alltså 100 minuter ungefär :P

Sen nu på kvällen har jag pratat lite med Gustav i telen för han väntade på att hans kompis skulle kmma så dom kunde köra gocart, ovanligt att han gör de? Nope! :P

Sen har jag pratat med Saarinen hela kvällen med :P

Vi har pratat hemlisar och berättat massa skit om oss hahha, men kul är de iaf :D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 18:54

Vad har alla gjort idag? :)


Och vad har ni gjort på lovet? :)

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 18:02

Jag vill bara bort ifrån allting nu..

Jag vill till något ställe där mina tankar inte hör hemma

Där dem inte gör någon nytta för ingenting där kan påminna mig om dem..


Jag vill till Grekland, där känner jag mig hemma, där kan jag vara mig själv<3

Där kan ingenting få mig att må dåligt, där finns varken du eller någon annan!

Snälla, låt mig bara få åka dit och glömma allt för ett tag, jag behöver en paus!

</3

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 15:37

Är inte på humör just nu...


Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 15:15

MusicPlaylistRingtones


Finns 16 låtar!

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 03:11

Gjorde precis ett test på Facebook för jag har tråkigt men ska gå och nana nu :)

Men först ska jag berätta två saker :P


1. Jag blev Nalle Puh, och förklaringen på mig var

"Du är väldigt snäll och älskar sötsaker" och hihih det kan stämma ;)


2. Sen den andra saken var lite rolig med, för jag är knasig men gullig! ;D




Nu ska jag gå och nana, vi hörs av imorgon! :)

Ska ut på promenad med mamma och så ska jag plugga!

Men bloggen hinns med den också ;)


Sov så gott, gullrumpor!

Av Alexandra Brunander - 1 november 2009 02:51

Det är verkligen så jag mår just nu..

Har hicka, är spyfärdig, kan inte sova, mår skit och

tankarna vill inte sluta snurra runt i huvudet!

Vill bara ha morgon nu!

Orkar inte med de mer, få allt att sluta nu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Jag önskar att du kunde förstå, önskar du visste hur det känns,

och jag önskar att du kan ge mig en bra förklaring på allting

som har skett nu i 11 månader och 24 dagar...

Har snart gått 1 år och det går inte glömma...

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards