♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 03:54

Jag kan inte sova, för jag är på något konstigt humör just nu så det blir att vara vaken en stund till :P

Vi får väl se när sömnen kommer till mig för jag tänker inte leta efter den :P

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 03:33

Mikaels design är snygg!

Har bara sett lite av den, men den är snygg hitills! :)

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 03:16

Satt och kollade igenom bilder på datorn och så kom jag in på mapen "Spaninen" så tänkte lägga upp bilder och berätta lite ;)


Först så fick vi om vi ville åka med på en seglingsresa ner till Spanien och vem tackar nej till det?

Inte jag iaf, så då började vi planera resan och tidningen tyckte det var roligt så dem tog kort och intervjuade

oss och sånt..

         


Sen bärde resan av! Först ner till flygplatsen i Göteborg och där tog vi flyget ner till Spaninens flyplats, vet inte vilken för de har jag glömt av (A)

Sen tog vi tåget ifrån flygplatsen till Gebraltar (stavning?) och hoppade på båten.

Sen seglade vi runt lite, men vi låg mest i hamn så man kunde sola, bada, shoppa, kolla runt och ja gör lite vad man kände för :P


Sen blev det lite jobbigt...

 

Vårat flybolag, Sterling gick i konkurs och vi visste inte hur vi skulle ta oss hem.

Vi var 30 stycken som skulle komma hem. Men tidningarna skrev att vi var strandsatta och en massa, men

sanningen var ju att vi lekte jävlar där nere :P

Vi hade de hur gött och soft som helst!

Visst var det flera som blev sjösjuka och spydde ett X-antal gånger men sen när man kom i land var allt bra igen :)

Tror nog att denna bilden förklarar hur kul vi hade de :P


 

Det gick ingen nöd på oss precis ;) Vi hade det helt underbart nere i Spanien!


Sen började våra ledare få lite småttpanik för det gick itne bra med hemfärden..

Men efter många turer på fastlandet och mycket engelska lyckades dem fixa hem oss, men

alla kunde inte åka samtidigt så dem delade upp oss i 4 grupper. Jag hamnade i den första gruppen.

Visst hade det varit skönt att vara kvar nere i Spanien men jag klarade inte av att vara på båten, mådde

verkligen skit, piss & helvete och jag bad ledarna att få åka med i den första turen, och de fick jag :)


Vi fick först ta tåget in till flyplatsen och så flög vi till Stockholm och så fick vi sova inne i en kyrka, det var den jobbigaste natten i hela mitt liv!

Var så rädd och frusen så det är inte sant. Jag och Rebecca skulle sova bredvid varandra med alla dem andra i samma rum, men det funkade inte så bra. Magnus och många andra snarkade och det klarar inte jag av så jag gick ut i kyrkan för att lägga mig där men då kom jag ju på att detta var dem "dödas hus" och så knarrade de överallt så jag höll på och skita ner mig av rädsla :P

Så min natt gick ut på att krama om min tiger jag hade köpt i Spanien för 300:- (dyyyyyyyyyyyrt) och spela mobilspel på min mobil i 4-5 timmar, sen fixade jag att somna och när jag vaknar hör jag hur någon kommer fram mot mig, vänder mig om och skriker av rädsla men som tur är var det bara Rebecca som skulle väcka mig och hon hade letat efter mig för hon var rädd över vart jag var eftersom jag inte låg bredvid henne, hon är så snäll :)

Sen tog vi tåget till Göteborg och sen bilar hem :)

 

Så det var så himla skönt när vi kom hem igen!

Tidningarna var ju såklart där med, dem fanns överallt xD

Men resan var helt klart bäst, 10 av 10 och oförglömlig!<3

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 03:09

Nu har jag tråkigt så nu laddar jag upp lite bilder som finns på min dator ;D


    

           Skolkortet, orginal                     Skolkortet, omgjort av mig

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 03:07

Jag kom precis på att Lidbom tog kort på mig innan så tänkte lägga upp dem :P

   

Ser ut som toa-papper på bilderna men de kan jag lova er att de inte är xD

Såg inte riktigt ut så sen när jag hade gått en liten bit men men, jag såg kul ut ;)

Och min kostym blev bra och det blev inget vanligt och jag ville sticka ut ;D

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 02:49

Nu har jag snurrat av mig min kostym  :D

Det tog ca. 2h timmar att få på de och det tog... 40 minuter att få av den xD


Här ser ni hur mycket remsor det var :P

 

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 02:00

Nu sitter jag här och tänker på en ny header, får hjälp av Mikael med tänkandet :)

Vi får se hur den blir :)

Av Alexandra Brunander - 31 oktober 2009 01:43

Nu är jag då hemma från Halloween festen, min kostym blev lyckad men den var lite jobbig :P

Jag var mumie så jag lindade in mig i lakan som var klippta i remsor :P

Det var skitkul när man snurra in sig de dem men när man skulle gå åkte allt från låren ner till knäna så fick dra upp de och fick linda om det en gång hemma hos Olivia med :p

Men jag var lyckad ;)


Bilder kommer

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards