♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:34

Om ni undrar varför så är det pga att jag har varit

med ett par kompisar hemma hos Frida:D

Vi som var där var, Jag, Feli, Virre, Ida, Julia, Frida och Elin :D

Vi hade det jättetrevligt! :)


Först lagade vi mat och sen kolla vi idoll, gick på promenad, spelade kort ;P

Till förrätt gjorde vi avokado med en sås till

Till huvudrätt blev det själv-friterad potatis och fläskfilé

Till efterrätt blev det hallon-smulpaj i muffinsformar


9 av 10 på de ;)

Avokadon var god men inte tillsammans med den såsen, men de var ätligt :)


Av Alexandra Brunander - 24 oktober 2009 01:32

Jaa det kan man verkligen säga..

Har inte haft tid dem senaste dagarna att skriva, inte kul! :(

Har pluggat som en idiot på marknadsföring, fadderrapporten

och allt annat som vi skulle ha tills denna veckan men vet ni??


Nu är det helg och sen är de lov så då har jag inga läxor :D

Vi får se hur mycket jag skriver för det beror på vad jag ska

göra på dagarna men jag ska försöka komma in med MINST

ett inlägg varje dag :) Om det går då vill säga!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards