♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 19:15

Hum.. Satt och läste lite på internet och hittade detta!

Visst har jag läst om det innan och tänkt på det också men egentligen,

varför skulle den gå under inom så snar framtid?

och hur kan man veta det exakta datumet?

Det låter ju lite "woohooo" så jag tror inte riktigt på det längre!


I början fanns det information om det överallt, nu finns det bara några

enstaka ställen som det står på, så hum.. Nej det är nog inte sant! :)

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 19:12

Det ser iaf ut så ;D

Både i verkligheten och av slumpen ;)

Kolla själv!

 


Hahah det märks att jag har tråkigt iaf :P :(

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 18:17

Sitter just nu och kollar på Scrubs ;D Det är riktigt bra!

Skolan har varit super undertiden filip var där, annars var de väldigt dött på lektionerna och sånt..

Rasterna var kul med och vet ni? :O

Jag fick en STOR kexchoklad av Lidbom :D :D :D<3

Klockan 11:15 gick jag till skosköterskan för att få medicin men det slutade med att jag fick en tid på vårdcentralen imorgon klockan 8, hjälp!

Hatar att gå till sjukhus eller liknande.. "/

Men det ska bli skönt att bli va med de för det gör ont lite när som helst nu :(

Fick även ett tips av Paulina hur man kan lindra de och de är:

1. Häll upp vatten i en stor kanna

2. Ta en citron och dela på hälften

3. Pressa i citronsaften i vattnet

4. Drick upp allt vatten


Ska kolla om det fungerar :)


Sen väntade jag en stund med Julia vid stationen, Jim skulle komma men klarade inte av att vänta hela tiden för jag kände att jag inte klara av de, och när jag var i backen hem brast allting.. Tårarna började falla och jag mådde skit igen..

Sen tog jag en dusch i 30 min och lipade dåå med, så bestämde mig för att kolla på DH och scrubs så det gör jag nu :) Och det hjälper!

Ligger också här med katten :)

SKa kolla om jag kan få ett kort på det med webkameran, vi får se ;)

Nu ska jag dricka upp min pepsi, tog en från brorsan idag med ;)

Sen ska jag hum.. göra något iaf :P


Han ville inte vara med på kort så vi får ta den bilden en annan gång :)

Ni får ha en underbar dag ;D

Puss på er!<3

Av Alexandra Brunander - 7 oktober 2009 00:43

Var tvungen att lugna ner mig så satte på en film, Horton :)

Så nu har jag kollat klart på den, den var faan bra :P

SKiter i vad ni säger men, animerade barnfilmer är faan grymma ibland ;D


Imorgon blir det skola och sen hem till ett h**v**e... Kul.. eller inte..

Men men, nu ska jag iaf sova för jag är jättetrött, men vi hörs imorgon :)


Hoppas ni alla får en skön sömn och vaknar upp pigga och glada :)

Ha det bäst, och kom ihåg!

Varje människa är lika betydelsefull, spelar ingen roll hur liten den än är! (Hortons ordspråk)


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards