♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under september 2009

Av Alexandra Brunander - 11 september 2009 23:48

Sååååå :)

Nu har jag nästan gjort klart min blogg :D

Har gjort allt själv så är riktigt nöjd! ;)

Ni som vill kolla in den kan gå in på www.laxenalfs.blogg.se :)  

GLÖM INTE S:et I SLUTET!!

Går ni på www.laxenalf.blogg.se så kommer ni till min förra som jag skapade för ett jäkla tag sen men den vill jag inte ha kvar men den vägra försvinna :@

Aja skit samma, gör som ni vill för kommer skriva i denna ett tag till :D


Nu ska jag vara mer social mot mormor o morfar och så ska jag svara på sms:et från Gurra som jag kom på nu :S


PUSS PÅ ER! :*


Av Alexandra Brunander - 11 september 2009 20:05

Tjingeling ;D

Sitter just nu hos mormor o morfar i deras kök och dricker coca-cola och kollar på Doobidoo med dem :)

Brorsan är på övervåningen och hittar på något :P

Vi har precis ätit pizza som jag och Oscar åkte och hämta på moppen, gick super! ;)

 

 

Vet inte vad som kommer hända mer ikväll men jag vet att det kommer bli soft iaf, och de är hur gött som helsT! Behöver ta de lugnt :) Fast aa.. har ju några läxor som kanske borde göras, vi får se om jag orkar ;D

Gurra lovade att logga in sen med så då får jag prata med han med :D<3

 

 

Felicia, Lidbom, Maike, Olivia (och hallberg och Roxana kanske också är där) har tjejkväll hemma hos Virre idag, hoppas ni har de kul tsm!


Lägger in en bild på snyggingen med för tycker den är kul! ;D

 

 

Ha en underbar kväll och en underbar kväll! :)<3


Puss på dig!*

Av Alexandra Brunander - 11 september 2009 17:22

Heej alla glada läsare! :D

Skoldagen har varit helt okej faktikst :)

Hade sovmorgon till 9:40, riktigt skönt faktikst ;)

Sen har skoldagen flytit på och jag har vart med Filip och Paulina :D

Var lite med sandra meed men hon går för det mesta i sin egna lilla värld så..

 

 

När skolan sluta ringde gurra (14:55) och så pratade vi tills jag kom hem :) (15:45)

Riktigt kul om jag får säga de själv, tror han tyckte de med :)

Träffade honom igår när jag åkte till borås, riktigt mysigt :*

Vi gick i affärer eller aa, vi gick till Team Sportia och sen gick vi till parken och sen till trappan vid ån och pratade :)

Sen drog vi till hans buss och satt där och väntade :P

När den kom fick jag en puss och en kram, mysigt som faaan måste jag säga! :*<3

Ska träffas på måndag en stund med hihi :)

 

 

Nu måste jag verkligen packa ihop, ska sova hos mormor o morfar i natt så aa, ska åka om 5 min xD

Nu kommer brorsan och är sur hahah xD

Nu måste jag dra! Skriver kanske ikväll om jag kan :)

 

 

Puss & Kram på er! :*<3

Av Alexandra Brunander - 10 september 2009 11:13

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik :)

Har läst privatekonomi i boken "Goodwill" fattar dock inte varför bokens namn är på engelska men texten inuti ör svensk :S

Vi ska ha detta hela dagen, vet inte om jag tycker de är kul eller tråkigt?! :S :P


Sms:ar lite med Gurra, alltid lika kul :)<3

Sen vet jag inte riktigt vd jag ska göra idag, kanske åker och kollar lite extra noga vart man går in till UM men vet inte.. Ska ju dit på tisdag (hjälp!)


På måndag ska jag träffa gurra! (LÄNGTAR!!) :D:D:D<3


aja, hörs mer sen!

Puss & Kram! :*


Alexandra!<3

Av Alexandra Brunander - 9 september 2009 15:08

Hejsan hoppsan!

Sitter nu utanför skolan och väntar på bussen. Fick sluta 5 minuter tidigare och då trodde jag att jag skulle hinna med bussen men när jag kom utanför skolan satt Elin och hennes kompis där och sa att bussen inte gick 55 utan 25 så nu sitter jag här och pratar med dem och skriver här :P


Skoldagen har varit kul som faan ;D

Eller iaf Samhällskunskapen var kul :P

Satt mitt emot Tobbe/Mario och han är hur kul som helst så han har underhållt mig :P

Vi har haft samhällskunskap i 4 timmar :O

Ska ha de varje onsadag fram till till vecka 40 och sen hela terminen efter vecka 46 tror jag.. kul... eller inte!


Nu ska jag vara social med Elin Kardell :D

Puss & Kram! :*


Alexandra!<3

Av Alexandra Brunander - 8 september 2009 18:39

Nu sitter jag här och skriver och pratar med Gurra i mobilen Glad Mycket trevligt Flört

Dagen har varit helt okej Glad hade första lektionen marknadsföring och då skulle vi förska sälja en tvål och våran skulle lukta och se ut som en citron, ha små sandkorn i sig så att den inte var så hal och så skulle den bota Svininflänsan Flört

Vet inte om den skulle fungera menTungan ute


Nu dog Gurras mobil Gråter


Något som är skönt de är att jag inte har några läxor :D har redan gjort dem ;D

Nog om skolan nu!

Jag såg nu när jag skulle logga in att bloggagratis.se hade gjort om sidan och heter nu bloggplatsen.se och deras design är inte alls samma, men denna var mycket snyggare måste jag säga Skrattande

Sen så nu här där jag skriver inlägget ser lite ut som blogg.se


Nu ska jag prata med Felicia på msn och längta tills på måndag för då ska jag träffa Gurra SkrattandeSkrattande<3


Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Puss & Kram! :*


Alexandra!<3

Av Alexandra Brunander - 7 september 2009 20:42

Nu sitter jag här och dricker varm choklad och äter en macka, hur gott som helst :)

Älskar att dricka varm oboy på kvällen, de är de bästa som finns! :)

Någon som håller med??

 

Nu är jag inne på msn och lyssnar på musik, ska kanske sätta på en film om en stund med vet inte vilken och borde verkligen sova med.. Har så himla svårt att komma upp på mornarna "/ Vaknar av mitt sista alarm och jag har 6-7 st :(

Så nu kommer mamma in 6.00-6.30 imorgon och rycker av mitt täcke och tänder min taklampa så att jag går upp, det är helt brutalt men de är enda sättet för mig att komma upp på morgonen :P

 

Ni får ha en underbar kväll allihopa! :)


God natt!<3

(3:dje inlägget idag)

Av Alexandra Brunander - 7 september 2009 19:04

Nu har jag suttit här i 1h & 50 min och pratar med Lidbom, Ellen i 10 min och resten med Gurra :D

Har fått massa söta bilder på honom med :D

 

Skoldagen var riktigt dryg idag men jag stog ut och jag klarade alla läxor galant ;)

Så dagen har varit helt ok :)

Nu ska jag ringa Gurra så blir ett kort inlägg idag :)

puss & kram!

// Alexandra <3


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards