♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 24 september 2009

:'(

Av Alexandra Brunander - 24 september 2009 20:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexandra Brunander - 24 september 2009 20:04

min bebis Min bby!<3 


Så nu sitter jag här vid skrivbordet och har precis gjort en spellista på youtube, 29 låtar det ni ;)

Jag har alltid svårt att komma på låtar men de bara poppade upp flera stycken nu ahhah :P

Mycket ovanligt :)


Nu har jag iaf musik att städa till så då blir de roligare ;)

Plus att de ser ut som tredje världskriget i mitt rum xD

Men egentligen är de inte så mkt :P

Om jag bäddar sängen och lägger på överkastet och kuddarna så ser man golvet

Om jag viker ihop mian kläder och lägger in i garderoben och lägger upp alla

kort som jag fick för ett tag sedan på posten på hyllan över skrivbordet bland

alla andra kort och tar bort läxorna och papper på skrivbordet är jag klar ;D

Det måste ju gå fort, eller??


Jaja, idag när jag skulle till skolan och öppnade dörren var de som att himmlen öppnade sig för de bara började vräka ner på 1 sek så gick upp och frågade pappa så han skjussa ner mig till stationen (han är bäst!) och där satt Johan Poddig, blöt som tusan och han hade ju då cyklat i skyregnet. Stackare säger jag bara!

Sen kom Miccke och Becca så prata med dem och sen kom Maike och sen kom bussen :)

Satt och pratade med Maike på bussen till skolan, sen satt jag med henne och Ida och pratade i 30 min för min lektion börjar 09.45 men bussen är framma 09.00 så de är lite tråk! :(

Sen hade vi marknadsföring hela dagen och jag och filip har jobbat bäst ;D Eller inte!

Vi har gjort ett papper medans dem andra kanske har gjort 5 xD

Men jag hade ont i huvudet och så hade jag glömt mina glasögon hemma ( jaa, jag har glasögon, men behöver enbart använda dem framför datorn och när jag ska läsa mycket) så kunde inte koncentrera mig ett dugg.

Sen kom mitt sug efter kexchoklad, så satt där i 10 minuter, sen gick jag och Filip och käka mat (inte supergod, men den gick att äta! Det var Skinksallad) och sen drog vi till Lidl och jag köpte 2 stora kexchoklad, 10/st!

Värsta perfa priset för mig liksom, så dem hade jag från 11:30 till 14:20 ;D

Men jag har skrattat hela dagen och Filip har verkligen gåvan att göra någon glad, kan inte vara arg i hans närvaro för han säger så sjuka grejer och minen när han blir rädd är så jävla kul xD


Sen väntade jag på Julia och Olivia för vi skulle ta samma buss hem, men hela bussresan hem satt jag själv och tänkte och hade ont i huvudet och gjorde de på vägne hem med så var inte speciellt social efter att skolan slutade..

När jag kom hem tog jag upp allt på mitt rum och sen la jag mig i sängen och sov i 2h (A)

Riktigt gött måste jag säga  ;D


Nu MÅSTE jag städa, annars kommer mamma bli sur och så får jag inte åka i helgen vilket jag vill så :p

Juste, nyss kom mamma och frågade mig om jag vile ha glass och då blev jag glad och sa JA :D

Då svarade hon, gå till Pressbyrån då och jag fattade inte ett skit, vadå pressbyrån? :S

Men då kom hon med ett papper där det stog att jag fick välja en valfri glass på Pressbyrån från GB och den fick kosta under 23:-

Så de ska jag göra imorgon när jag väntar på bussen eller något med Lidbom ;) Glass rockar!

Ni får ha de, och så kanske jag slänger in ett godnatt senare :)

Take care of you!<3


Är på låt 9 nu hihi (A)

Av Alexandra Brunander - 24 september 2009 19:08

Fatta hur kul de ska bli :D

Längtar så <3


Nu blir det kort inlägg men skriver mer senare :)

Hahahh de är skitsvårt att skriva på denna datorn xD

Gör fel hela tiden för jag skriver på våran familjedator och där sitter

tangenterna inte riktigt på samma ställe som på min, här sitter dem mer 

åt vänster så när jag till exempel ska skriva A så blir det ett S istället :P


Nu ska jag ta och packa, städa mitt rum och sova massa mera ;)

Skriver mer om dagen sen :)

Ha det bäst, take care of you!<3


PS. Jag tror att jag har blivit beroende av kexchoklad! :O

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards