♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Alexandra Brunander - 23 september 2009 21:59

 

Usch så kallt det börjar bli nu :(

Kände i morses att det inte var supervarmt när man gick till skolan 7:35

och nu när jag åkte hem från träningen, det var sjuktkallt :O

Känns verkligen att hösttemperaturen är här!

Lite sorgligt, visst de är september snart oktober men det hade endå

varit väldigt skönt med lite mer sommarvärme, tycker inte ni de?


Träningen gick iaf bra, vi kom 5 min försent men de gjorde inte så mycket :)

Tyckte faktikst inte det var något ös idag så blev itne så varmt så kändes sådär..

Nu har jag duschat, tror ja har skrivit klart min packlista, strax gjort klart min läxa

och sängen ropar på mig så ska snart lägga mig i den med :)<3


Nu är de inte långt kvar tills jag får träffa min älskling!<3

Ni får ha det helt underbart, så hörs vi :)

Puss & Kram!<3

Av Alexandra Brunander - 23 september 2009 17:08

Tjingeling i bloggen!

Där var jag lite fynd   ig ;)


Skoldagen gick bra :) Hann bli klar med SO.n och sen så har vi tagit skolkort!

Kändes bra iaf men blev llite putt :(

Hade på mig mina snygga tights men eftersom jag stog längstbak

så syns inte dem på kortet :'(   DUMMA FOTOGRAF!


Efter skolan hängde jag med Lidom till Visko (en skoaffär för er som inte vet vad de är)

och hjälpte henne med att hitta ett par skor och vi hittade ett par som var perfa :D

Sen skulle vi vänta i 10-15 minuter på hennes mamma så då provade i högklackat :D

Jag kunde gå helt normalt i dom men asså aa.. Julia såg ut som (förlåt) en vacklande anka xD

Trodde jag skulle dö av skratt när jag såg henne gå i dom men hon tyckte de var kul och

provade säkert 8-10 skor :P

Sen orka vi inte mer så vi gick till barnhörnan och kolla film :D Fast den var precis slut :(


När jag kom hem käka jag oboy och 2 mackor och gjorde i ordning Veronicasblogg, blev riktigt bra!

Är nöjd och för er som vill se är hennes bloggadress: http://www.bykarlson.blogg.se/

(om ni går in så kanske de kommer upp att sidan inte finns, men det gör den, ni måste bara ta bort </p> ifrån adressen)

Nu ska jag byta om, svara på sms och sen ta moppen till Roa och så ska vi gå ner och träna!

Har inte tränat på en vecka så ska bli skönt! :D

Skriver nog mer när jag kommer hem EFTER att jag har pluggat, men de är inte så mkt som jag ska göra :)

Ska intervjua mamma eller pappa om ränta och skit (visst låter de kul? Tungan ute)

Nej nu måste jag skynda mig, Puss & Kram!<3



Gustav Lindgren, du kommer alltid ha mitt hjärta! Jag älskar dig<3

Imorgon ses vi i 1h ungefär men sen har vi fre,lör & söndag tillsammans :*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards