♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Alexandra Brunander - 22 september 2009 20:24

Glömde säga detta.

När jag kom hem hadejag fått ett paket från posten

så blev väldigt nyfiken och öppnade de!

Där i låg en bok som hette "FRED! 100 röster mot våld och krig"

Den fick tydligen alla som var 16 år, så man får väl tacka ;)


JUSTE JA!!!

Detta har inte något med boken att göra!

Imorgon är de ett helvete...

JAG ska ta SKOLKORT! :O

Det är det värsta som finns! :(

Ska kolla vad jag ska ha på mig och hur jag ska se ut

Ska duscha idag så slipper jag de imorgon!

Detta året ska jag INTE sätta upp mitt hår!

Av Alexandra Brunander - 22 september 2009 20:05

Yeeeeah! ;D

Idag har varit en suverän dag! :D<3

Först hade jag sovmorgon till 10:20 (gött som fean) och så körde pappa mig till skolan så behövde inte stressa på hela morgonen, fatta vad gött? :D

Första morgonen ja inte stressar på sen jag började skolan, och de är ett tag sedan nu "/

Så det var skönt :)

Sen har hela skoldagen varit perfa :D

På svenskan skulle vi göra dikter och massor och jag var jätteflummig så skrev först en vanlig dikt (som man skulle) och sen skrev jag en "piip" dikt (det skulle man inte men jag hade inget annat och göra)

Den "piip" dikten är hur kul som helst xD

Men den är min, Filip och Paulinas så kanske publicerar den en annan dag ;)


Efter skolan åkte jag och Julia till kinna och shoppa ;D

Eller rättare sagt, jag shoppade :P

Vi käkade först på Donken, muuumms!

Sen gick vi upp till JC där jag hittade ett par skitsnygga tights :O

Dem kostade dock 199:- men jag har letat så efter ett par sånna så det var värt de :E

Sen köpte jag 3 par underkläder på Lindex med :P

Lägger upp en bild på mina snygga tights senare, ska ta kort först ;)

Sen satt vi och väntade på bussen i 40 minuter och pratade med Gustav i tele :)<3


Nu tänkte jag gå ner till köket, hämta varm oboy, gå hit upp igen, läsa SO (sid. 66-86) och sen bloggar om jag orkar och har tid, annars ska jag sova efter de :)

Ni får ha en underbar kväll och hoppas ni inte behöver läsa en massa som jag :(

Take care of you!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards