♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Alexandra Brunander - 21 september 2009 23:48

      Och det är vad jag kommer göra nu..!


Jag lägger upp lite musik här på bloggen iblandoch de

kommer bli minst en lista i veckan och då täntke jag såhär:

Om ni har någon musik ni har lust att dela med er så kan ni skriva det

i detta inlägget :)


Så får jag lite tips på ny musik och så kommer de upp här på bloggen

och då blir ju alla glada ellerhur? :)

Då får alla höra deras favoruitlåt medans dom läser i bloggen + att

just du hittar en ny favorit som någon annan har som favorit


Så kom igen nu! :)

Detta kan bli kul :D


Av Alexandra Brunander - 21 september 2009 23:30

MusicPlaylistRingtones


Kan inte sluta lyssna på dom låtarna!<3

Av Alexandra Brunander - 21 september 2009 22:30

bloglovin

Du är den jag alltid drömt om, du får mitt hjärta att slå.

Varje gång jag ser dig hoppar mitt hjärta och det slår ett extra slag för dig :$

Fattar inte hur jag kan ha haft en sån tur att få dig,

du är värd hela världen och du är det bästa i mitt liv<3

Som ni märker så handlar det om min älskling :D<3


Idag så var de skola, redigt kul måste jag säga ;D

Men morgonen SÖÖÖG! :O

Mamma kom in och väckte mig 7:30, då går första bussen, hur faan ska jag hinna då? :O

Det går en 7.30, 7.40 och en 7.47 så det blev fixa sig snabbt, ta ett äpple, samla ihop allting och packa ner datorn coh sen springa till bussen men som tur så hann jag ;)

Bussresan kunde väl ha varit bättre men skiter i allt om er nu, jag har inte gjort ett piss så aa, orka bry?

Sen när ja kom till skolan träffa jag Filip och vi har skrattat hela tiden under dagen xD

Vi har samma humor, vilket är tur för aa, han får det att bli riktigt kul att gå till skolan :P

Sen så är ju alien jävligt rolig också hahaha, ellr vad säger du? ;P


Efter skolan åkte jag och Lidbom in till Borås och shoppa ;D

Vi gick först till Gina och då handlade jag ett par svarta Leggins och ett vitt linne och sen kom Gustav :)<33

Så gick vi och mötte Jim, Julias kille, och så pratade vi en stund sen var Gustav tvungen att gå ingen :(

Han skulle på körskola så då gick jag, Julia och Jim runt och kollade efter tröjor och skor och allt möjligt, Jim tyckte att det var såååååå kul att gå i affärer xD eller inte!

Sen var jag trött på att vänta så tvingade med mig dem upp till körskolan så stog vi där utanför och väntade på Gustav och efter 5-10 minuter så ser vi han och hans mamma, så nu har jag sett hans familj :D

Sen gick vi först till "Golden Elephant" men det var dyrt där och då sa jag att "Thai Silk" är billigare (men jag hade inte en blekaste aning men jag ville röra mig för jag frös) så vi gick dit men det visade sig kosta lite mer så dom blev lite putt men tillsist blev det pizza på "Campino" och det var underbart gott! :)


Sen  gick vi till "ReseCentrum" och väntade på deras tåg, mysigt:)

Sen åkte dem hem och jag och julia bidde lite putt, men vi gick och köte godis och sen gick vi till "Knalleland" och skulle kolla en tröja på Gina Tricot där, men fanns den där? Precis! Den var slut överallt men vi hittade annat så vi gick inte i onödan ;)

Där hittade jag en randig tröja (ALLA har en sån men de skiter ja i för den var snygg!) och ett svart linne med röda blommor på, lägger upp bilderna på kläderna i slutet av inlägget :)


När vi kom hem gick vi och pratade om helgen, ska nämligen åka hem till Gustav och spendera fre,lör och söndag där :D<33

Så aa, de ska bli bäst!

När vi gick på vägen så hoppade det fram 2 grodor, gissa om jag fick fnatt eller? :O

Fyfan vad rädd jag blev (har fobi för dom, spelar ingen roll om dom är små eller stora, blir lika äcklad och rädd av dem ändå!) så jag gjorde som ja allt gör, min reaktion blev skrick och hoppar/springer långt där ifrån och får ont i hela kroppen, alla muskler drar ihop sig (äcklig känsla!)

Så hela vägen hem kollade ja efter grodor och fick damp varje gång jag såg en xD

Men jag klarade mig hem och nu äter jag godis och sms:ar med Lidbom för Gustav svarar inte, vet dock inte varför :(

Nu skrev han :D Nu blev jag glad :P

JAja, nu har jag väl itne så mycket mer att skriva för idag :)

Skriver mer imorgon eller så :)

Puss & Kram! <3


Bilderna ifrån mitt köp på Gina Tricot!

 

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards