♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 18:29

   gurra<3     jims hjärta    bloglovin    


Blir ingen träning idag, hon var sjuk så kunde inte gå och jag har ingen lust att gå själv

så vad ska jag göra nu? :(

Sova??

Nej de kan jag inte göra eftersom jag måste äta vid 19:30 - 20:00 "/

Gustav är inte inne på msn så där är de tråkigt och jag måste seriöst slita mig ifrån bloggen nu

för detta är mitt 8:nde inlägg idag, har nog aldrig skrivit så många som jag har gjort idag? hahha :P


Kul söndag jag har haft.. Detta har jag gjort:

* Lyssnat på musik vid datorn

* Suttit i sängen med datorn i knät och skrivit miljontals bokstäver i min blogg

* Sms:at med Lidbom & Gustav

* Haft filmen framför mig i sängen hela dagen men har inte kollat på den

* Kollat min bilddagbok

* Läst massa bloggar

* Fixat Bloglovin

* Varit inne lite på MSN

* Gjort om på bloggen, headern.

* Ätit en glass & en polkagris bit

* Ätit frukost

* Fått huvudvärk 2ggr

* Läst igenom min blogg flera gånger

* Saknat min bby<3

* Pratat lite med mamma

* kramat om katten


Låter de som en rolig dag?? Nej verkligen inte :(

USch, vill bara få ett slut på den!


    min bebis           

Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 17:46

Följ min blogg med bloglovin


Ska prova på detta med Bloglovin' tänkte jag ;)

Det kommer finnas en liten ikon i varje inlägg

för det går inte att lägga in någon i menyn (suck!)

Men den tar ju inte upp så mycket plats så de

gör ju inte så mycket haha ;)


Den kan se ut på olika sätt, tänkte att jag kan slänga

in alla ikonerna i detta inlägget så vet ni hur dem kommer

att se ut, visst är jag jättesnäll?? ;)


Här har ni dom olika ikonerna:


bloglovin    

bloglovin

bloglovin

Sen finns det två stycken som jag tycker är lite

häftiga och dom tänkte jag ta med också:


bloglovin  

bloglovin

Där har ni alla som jag kommer använda mig utav,

dem två sista lär jag nog inte använda så ofta men det

kan ju vara bra att veta att dem hör till Bloglovin! :)

Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 17:09

Precis, har man tråkigt så har man!

Jag har tänkt på en sak nu under min trista dag och de är, hur får man massvis med besökare och kommentarer?

Eller jo, kommentarerna kommer väl när man har massvis med besökare antagligen hahah :P

Men hur samlar man på sig så många besökare?? Som t.ex en som jag hittade, hon hade 366 unika besökare per dag, hur sjutton får man de?? :O

Vill också ha så många :P


Jag har kommit på två saker som folk gillar att läsa om:

1. Är du ung och gravid får du lätt många läsare, dem flesta gillar att läsa om det.

2. Är du fjortis/brat och gör massvis med Videoinlägg och låter hur barnslig,flummig och  hur blåst som helst får du massvis med besökare.


Men jag vill inte vara något utav de så jag får komma på ett annat sett att få besökare på ;D

Vet bara inte hur?

__________________________________________________

 


Nu till något annat, visst är min blogg snygg? :D

Och vet ni vad? :O

Det är bara 1h 39 min kvar tills min träning börjar och då får jag något och göra

och behöver inte sitta och vara rastlös :D WOOOHOOO!

Imorgon blir det det shopping och sen på torsdag kanske jag ska träffa min sötnos

och hans kompisar Emma och hum.. Patrik kanske han hette? Eller Pontus?

Kommer inte ihåg vad Emmas kille hette men dem kanske vi ska träffa

efter deras körlektion/teorilektion iaf, kulkul :)

Sen på kvällen ska ja nog sova hos Lidbom och sen på fredagen åker vi först till Jim

och sen hem till Gustav :D<3

Där vi ska vara hela helgen och bada, grilla, mysa, ha sjukt kul och massa mera :D

Åååååååh, vad jag längtar! :O

Kan man inte bara få hoppa över dagarna där emellan och åka dit direkt?

Det hade varit bäst! :)


Nu ska jag nog läsa min engelska, kom på den precis (A), och sen byta om en senare

ta moppen hem till Roa och så åker vi iväg till träningen :)

Sen blir det hem och käka något som mamma har lagat och efter de så ska jag sova har jag bestämt!

Dagen har varit så tråkig så om inget megaroligt kommer upp efter att jag har ätit och kommit hem

så går jag och lägger mig, håller med Julia, denna dagen har bara varit skit!

Fast hennes dag har varit värre än mig, men hon är iaf hos sin älskling och de är inte jag :(

Jaja nu får jag sluta gnälla för de tycker nog inte ni om att läsa hahah :P

 


Ha det bäst! Pusshej!<3

Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 15:25

Känner att det blir många inlägg idag men men, det får ni stå ut meed ;)

Ska kolla hur många jag har skrivit.. OJ! Förvånad

Har redan skrivit 5 inlägg :S

Detta får bli det sista nu då eller iaf för ett tag, kanske kan vara lite jövlif och slänga in ett sista inlägg ikväll :P


Men iaf, nu har jag något att skirva om i mitt 6:e inlägg!

Kollade runt lite på en blogg och hittade detta!

 

Hårlöst monster förbryllar forskarna


Här är länken där ni kan läsa om de: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5822055.ab


Asså vad tror ni de kan ha varit??

1. En känd djurart

X. Ny djurart

2. En alien


Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men det är ju något konstigt iaf eftersom jag har aldrig i hela mitt liv sett något liknande!

Ligger i sängen och tänker på vad det kan vara och det jag har kommit fram är alien & ny djurart :P

En känd djurart tror jag knappast, för har ni någongång sett någon sådan varelse?

Det har iaf INTE jag :P


SÅ vad tror ni att de är?? :)

Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 15:09


MusicPlaylistRingtones


Hoppas det fungerar, såg detta på ens blogg och ville göra samma sak så jag hoppas att min spellista kommer upp nu :D

Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 14:12

Jag la precis in ett inlägg som är lösenordsskyddat och det lär kanske komma upp fler sådanna inlägg.

Vill bara informera er om att där i skriver jag saker som jag bara måste skriva av mig men som jag inte vill att hela världen ska se nu eller läsa, kanske tar bort skyddet efter ett tag men inte just nu för tillfället..


Men det är för att jag måste avreagera mig och jag ger inte ut lösenordet till vem som helst heller.

Om ni är nyfikna och vill veta vad som står där i och vill veta lösenordet

får ni lägga en kommentar och i den ska det finnas meed:

Eran bloggadress eller e-post (skriver nämligen lösenordet till er där)

Erat namn

En liten sammanfattning om varför just DU vill veta vad som står där i


Ha det bäst!<3


Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 14:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexandra Brunander - 20 september 2009 13:54

Jag har sjukt tråkigt just nu.. vet inte vad jag ska göra..

Brorsan har en kompis hemma (Joel) så dom herjar i hela huset typ och jag vill slippa dom så sitter på mitt rum, lyssnar på musik och kollar runt på bilddagboken, bloggar och andra olika hemsidor men hur kul tror ni det är i längden?

Precis, det är skittråkigt :(

Finns ju inget roligt att kolla på nu "/

Sen så sitter Gustav i en bil påväg till IKEA för att köpa en sängmadrass till helgen ;)

Han är lite bakis meed så han har nog somnat just nu, lidbom är ledsen och ska snart åka till sin pojkvän tror jag och mamma är ute och går med mormor och pappa sitter ute och solar eller så jobbar han och nu fick jag sms ifrån, ska kolla.. Adde :)

Men iaf, alla har något att göra förutom jag och det är orättvist :(

JAG ORKAR INTE VARA RASTLÖS LÄNGRE!!


Har kollst min mobilräkning nu med och det visade sig att jag har

ca. 1500 SMS & 50.10 kr kvar att ringa och sms:a upp så det var en lättnad, för trodde att jag hade ringt upp allting :P


Nej nu ska jag inte tråka ut er mera :P

Hoppas ni har det roligare än mig och ni får gärna skriva lite ideér på vad mankan hitta på en tråkigsöndag :)


Slänger in en bild på min älskling också ;)

Puss & kram :*


 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards