♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Alexandra Brunander - 12 september 2009 16:25

Gjorde i ordning mina naglar precis :P
Det fick bli franskmanikyr eller vad de heter :P
Sen satte jag dit en diamant på pekfingrarna ;)
Hahah det blev hyffsat och soppas bra att jag inte
kommer ta bort de :P

Nu är naglarna klara, bara håret och klädslen kvar :S
Har inte en susning om vad jag ska ha eller hur jag ska ha de!
Paniken börjar växa inom mig! :O

Ska kolla lite frisyrer på internet, hoppas jag hittar en snygg och enkel :P
Sen får jag gå igenom min garderob och kolla :P

Jag råkade få nagelleck på min mellanslags-tangent och de går inte bort :( :(
Någon som har tips på hur man får bort de?

Ha det bäst!

/Alexandra! ;D
Av Alexandra Brunander - 12 september 2009 01:21

Hej igen!
Sitter i soffan nere i vardagsrummet, ska sova där i inatt, och kan inte sova :(
Mitt sällskap är min lilla data men ingen skriver på msn, sen skriver ingen på mobilen heller och så lyssnar jag på Michael Jacksson med, han är BRA! :)

Har suttit här i hum.. 30 min snart så nu äter jag "Mini choco-bar" från EurocShopper ;)
Dem smakar likadant som Twiix :P

Vad ska man hitta på mer? :O :(
Finns inget och göra nu 01:17 på natten "/
Vill kunna sms:a med Gurra och sen vill jag veta hur tjejkvällen va, ska kolla om någon är vaken.
Kanske har jag tur? ;)

Jaja, ni som är vakna och ser detta kanske kan ge mig tips på vad man ska göra?? :)

Puss & Kram :*
Alexandra!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards