♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Alexandra Brunander - 6 september 2009 22:35

Dagen har varit typ bäst :P

Om man bortser från läxorna då förstås ;)


Gympan med Roa var super kul, vi skrattade verkligen hela tiden :P

Men det var jobbigt oxå så vi ska fortsätta ;)

Sen har jag sms:at med Gustav och de är alltid lika kul de :) Så dagen har vart perfekt!<3

Nu ska jag plugga lite mer och sen sova, kommer inte kunna somna :P

Vet inte hur dagen kommer se ut, men helgen kanske ser ut såhär att jag och julia åker till Jim och gustav :D<3



Sov så gott! God natt :D


Av Alexandra Brunander - 6 september 2009 15:19

Detta går inte så bra..

Eller de kanske de gör?

Jag har kommit en bit i boken iaf :)

Sen ska jag komma på något man kan prata om i 2 minuter på engelska och det får vara om VAD SOM HELST men de är ju svårt att komma på något :O

Så ja tänkte att jag kanske kunde få hjälp av er där ute som läser min blogg :)

Så kan ni ge mig tips/ideér om vad jag skulle kunna prata om imorgon? :)

Ni är änglar om ni gör de! <3

 

Nu ska jag fortsätta lyssna musik och plugga :)

Finns på mobilen om de är något.!




*You make me smile!<3

Av Alexandra Brunander - 6 september 2009 11:34

Godmorgon allihopa :)

Hur är de med er? Jag mår bra om man bortser från mina fötter.

Dom är typ död, jag kan gå på dem men dom gör fortfarande ont xD

Men gårdagen var så kul så aa, hur kul som helst! :D

Ska lätt gå på nästa (3 oktober) och då ska jag nog dit med samma gäng, tror vi bestämde de igår efter :)

 

Idag ska ja plugga fram tills ca. 17:30 för då ska jag gå hem till Roa och sen ska vi åka på gympa :P

Får se hur de är, hon ville börja och så ville hon att jag skulle med så jaa, nu ska jag dit med ;)

Det är mycket jag ska plugga tills imorgon, känner att läxorna och nöjet inte borde vart på samma helg riktigt "/ 

Vet inte hur jag ska klara de :S

 

Det jag ska plugga är:

Läsa ut Kim Novak, har 232 sidor kvar

Skriva och prata om något på engelska i 2 min

Lära mig 1-49 på spanska + översätta en text

 

Det är tills imorgon och jag vet inte hur jag ska fixa de? :S :(

Får se hur jag fixar de :) Lär ju göra de på ett eller annat sätt! :)

Jaja, ska börja plugga nu, finns på mobilen :)


Puss & Kram! :*

/ Alexandra!<3


Vad söt du är, du är undebar!*

Av Alexandra Brunander - 6 september 2009 03:37

Det har vart så himla kul idag! :D

Har dansat röven av mig och mina fötter är stendöda xD

Har så ont så kan knappt gå :P

Men det har vart kul och se alla fulla personer och speciellt han killen i rosa t-shirt som försökte hångla upp typ alla på discot men lyckades bara med dem som var fuylast på hela discot, tror han ångrar sig imorgon xD

Stackars Julia blev nästan ivägburen av honom xD

Tror inte heller att t.ex Elin och Ronnie kommer må så bra imorgon :P


När jag kom hem hade brorsan låst huset så vad var jag? JO!

UTELÅST!!! :@

Så jag ringde till hans mob 1 gång, hem 6ggr och sen råkade jag ringa upp Richard på något konstigt vänster xD Sen kastade jag massa sten på fönstret (hans asså) och sen tillslut kom han och öppna och tyckte att jag var dummi huvudet men vad skulle jag gjort då? :P

Nu blir de sova och sen upp tidigt och plugga :'(


GOD NATT! <3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards