♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 23 augusti 2009 22:25

Heeeej!* :D

Nu sitter jag här och har precis skrivit klart min engelska läxa, woho till mig ;D

Är riktigt glad :) Trodde faktikst det skulle gå på högst 1h 30 min men det gjorde de icke!

Började klockan 19:30 tror ajg och blev klart nu :P Tog lite längre tid än väntat ;)

Så får plugga min spanka på min håtimma imorgon,(2h lång)


Helgen har jag bara haft mega kul :D Har skrattat och flummat och cp:at, kollat film och lite sånt :P

Sen idag så gick jag till kyrkan 16.00 och 16.45 samlades alla faddrar och pratade om lägret til helgen, kulkul :D

Vi ska upp till Dals-Ed/Luthagård! :D<3

Dem ifrån 9:an (Mathias, lovisa, bella och dem) och dom som får ledigt ifrån gymnasiet åker upp på torsdag eftermiddag,116:20, och ska ha fadderutbildning och sånt :)

Medans dom som inte får ledig åker upp med konfirmanderna på fredag eftermiddag,16:30 :)

Samling 15 min innan på båda två :)


Nu ska jag sova för är sjukt trött hahah :P

Men ni får ha en underbar kväll/natt så skriver jag mer imorgon :D

Puss & Kram! :*

 

// Alexandra!<3 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards