♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 19 augusti 2009 20:13

Heeeeej :D

Dagen på gymnasiet gick bättre än vad jag hade trott faktikst :)

Träffade och pratade mycket med Amanda och sen prata jag med alla dom andra också :)

Vi gjorde massvis med lekar för att lära känna varandra och sen på efetrmiddagen lekte vi en kort lek med 2:orna ;D

Man skulle ta kort på olika saker som t.ex en gruppbild eller på en kossa!

Men så skulle man få 40 poäng om man tog en gruppbild vid hedgärdessjön och då fixade vi skjuss dit upp och han körde som en idiot :O

Trodde seriöst att vi skulle krocka eller köra av vägen xD

Fast älskar när de går fort, det märks när jag kör moppe :P

 

Dagen får iaf ett + och inget - :D

Nu ska jag hum.. Prata allvar tror jag eller så tar jag och lyssnar mer på musik och äter något :)

Slänger in en onödig lista med ;)

Ha en underbar kväll och hoppas att ni som börja skolan idag fick de toppen me :)


Puss & Kram :*


//Alexandra!<3 


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Japp, kan inte gå förbi utan att kolla (A)

Gnälla: Nja.. Beror väl på!
Sova: Ja, det är de bästa som finns! Eller nästan :P

Ha ångest: Mm, tyvärr så är det så ibland..

Skada dig själv med flit: Nej låter onödigt.
Drömma mardrömmar: Inte gjort på ett himla tag nu.
Ta droger: Jag är helt drogfri! :D

Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda, passar inte in i mängden xD

Klä dig i svart: Jo då, det gör jag väl ibland.
Gå i skolan: Japp, börja skolan idag faktikst

Röka: Jag är helt rökfri.
Ha sex: Brukar och brukar, det har hänt.
Ljuga: Jag ljuger aldrig ;)
Hata folk: Vissa personer är inte alltid älskade om jag säger så, speciellt inte dom som lägger sig i andras liv mer än dom borde.
Lita på folk: Vet vilka jag kan lita på, litar inte på alla!



VEM:
Saknar du: Rätt många kan jag medge..

Vill du döda: Ingen??
Rörde dig sist: Mormor eller mamma :)

Kysste dig sist: Mathias
Vill du kittla: Lidbom xD
Kramade du sist: Mamma eller pappa
Vill du prata med: Ingen just nu...

Skrek du på sist: Min bror

Sårade dig sist: Mathias tror jag...
Vill du bli galet full med: Har galet kul utan sprit så ;D

Gjorde dig riktigt glad senast: Jag själv nyss :D

Fick du sms från senast: Mathias..

Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Dem jag älskar mest!



HAR DU:
För många vänner: Kan man få för många?
Tvångstankar: Tvångstankar kanske är lite överdrivet, men nästan.
Någon annan psykisk sjukdom: hmm bra fråga..
Någon fysisk sjukdom: Nej, jag är frisk
Någon skada: Nej!
Färgat håret: Bara slingat de

Brutit några ben: Nope :)
Några piercings: Bara i öronen
Egen dator: Nej, men snart :)

Bra självförtroende: Det går att förbättra men det är bra :)
Kysst någon: Jaa aa :)

Köpt kondomer: Nej.
Varit kär: 
Jaa
Dumpat någon: Mm, inget att skryta med direkt, men det har hänt.
Lämnat landet: På semester bara.
Tuttat eld på nått: Eld är en spännande sak.
Gjort något olagligt: Ja jag har faktiskt gått mot röd gubbe och lite sånt.



HUR:
Går du: 
Jag går snyggt, den ena foten framför den andra brukar det oftast bli.
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer.. "Tjoho" elr "Hallå?" eller "Hej/aa det är Alexandra"

Fördriver du tiden: På olika sätt

Mycket pengar har du: Alldeles för lite

Tjänar du pengar: Nej, bara studiebidrag ;D

Ofta diskar du: Varför diska när man har en maskin som gör de? :P
Ofta städar du: Kan städa oftare, men ibland händer det faktiskt.
Ofta träffar du din familj: Jag bor med dom, så varje dag.



TROR DU:
Att du kommer bli något: Klart, jag tänker inte misslyckas;D
På gud: Maybe, maybe not

På rymdvarelser: Självklart!

Att folk tycker om dig: Jaa, iaf dom som inte har något emot mig.

Att fiskar kan tänka: Ja lite, fast dom flesta fiskarna är ganska osmarta tror jag :P

Att du kommer leva länge: Ja, jäkligt länge! Tänker bli gammal som tusan :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards