♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 18 augusti 2009 20:28

Heej alla där ute :)

Imorgon börjar ju skolan, eller iaf för mig och alla här omkring :P

När börjar ni andra skolan? :)

Vet inte hur jag känner inför det.. Är nervös och saknar min gamla klass mer än någonsin just nu :(

Känns helt wierd att komma till en ny klass med massa nya människor, visst ska det bli kul att lära känna andra personer än dem som man har gått i samma klass med i 9 år men ändå?!
Man kände sig trygg med den klassen, man visste vilka man skulle gå med och aa.. Nej usch för ny skola och nya personer just nu..

Kan jag inte få hoppa fram en vecka eller något och se hur det ser ut med bekantskapen och sånt i klassen??? :D



Dagen har vart super förresten ;P 

Just nu sitter jag här och lyssnar på Anton o Affe & funderar på morgondagen., vet vissa saker men är osäker på annat..


SÄKER PÅ:

* Bussen imorgon går 07:47

* Möta Lidbom 07:30

* Samlas i Arenahallen

* Alla kompisarna ska in samtidigt


OSÄKER PÅ: 

* Vet inte vad jag ska ha på mig :O :S

* Vet inte hur jag kommer bli, blyg och inte säga ett skit eller vara framåt, blir aldrig så som jag vill.. 


Visst det är mer saker jag är säker på men ändå? :O :(

Allt känns helt hemskt :'( 

Men men nu ska man ju vara positiv så allt fixar sig säkert :)<3

Hoppas inte alla är så nervösa som mig för då tycker jag synd om er :P

 

För er som fortfarande har sommmarlov, njut och gör det bästa till de :)

Och för er som ska börja skolan, lycka till och hoppas allt blir bra :)

Nu ska jag ner och äta något gott som min mamma har lagat, hon lagar alltid god mat :) Sen blir det att fixa allt inför morgondagen :S

 

Ha det bäst!

Puss & Kram :*


//Alexandra!<33 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards