♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 14 augusti 2009 13:12

Nu tänkte jag såhär :)

 

Eftersom ni är ganska så många som läser min blogg och ni alla bor lite överallt i Sverige så tänkte jag såhär:

Antingen skulle ni kunde skriva vilka ni är och eran blogg och lite så :)

Eller så kan ni fråga mig någonting, precis vad som helst!

Jag svarar på alla frågor! :)


Vore lite kul om ni kunde göra de :)<3


Peace and love, Alexandra!<3 

Av Alexandra Brunander - 14 augusti 2009 12:23

God morgon eller god middag :P

Låg vaken till 04:52 inatt :(

Kunde inte sova för hade så mycket energi i kroppen :(

Hade iaf sällskap på mobilen av Mathias som skicka sms :)

 

Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde dygna men då ska mitt huvud få världens huvudvärk som gör att jag inte kunde stå upp så det blev att tvinga mig till sömns och vaknade 8 vilket var en bra tid men vad gör jag då? :O

Joo, jag tänker "Jag kan sov till klockan 9" men när klockan ringer stänger jag av och somnar om så vakade 12:15, dumma mig :(

Varfö gick ajg inte upp 8 när jag ändå inte var trött då?? :@

Jaja sånt är livet, ska upp tidigt imorgon istället ;P

 

Idag blir det nog att jag går hem till Lidbom en sväng, tjejerna skulle nog dit :) Sen vet jag inte vad jag hittar på :P

Jaja, nu ska jag äta frukost så toodiluu!  :*


// Alexandra!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards