♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 13 augusti 2009 23:35

Kom precis på en dödsviktig sak! :O


Torsdagen 27 auguti ska

State of Drama spela på

Stora Torget i Borås :D :D :D

Blev så sjukt lycklig att dom skulle dit :D

Nu har jag något att vara lycklig över och tänka på när allt känns skit, dem är bara så himla bäst!<3333


State of Drama = Real love!<3 


Nu blir det sovdags och en bild på dem :D<3

God natt igen! ;P 

Från vänster:
Benny Klasson, Sebastian Hallifax, Sven Gotting, ERIK GEE & Tommy Timonen

 

Här är deras MySpace sida om någon vill lyssna :)

http://www.myspace.com/stateofdrama 

Av Alexandra Brunander - 13 augusti 2009 23:06

Hej på er alla natt-människor som läser min blogg nu :)

Min tanke var bara att jag skulle kolla hur många som hade kollat min blogg idag och det var 31st, blev riktigt glad :D

Så tänkte att jag slänger in ett till inlägg ;)

Och nu klagar jag lite (A)

Ni är fruktansvärt dåliga på att kommentera, så kom igen nu! Börja! <3


Har kollat lite på kärlek och fördom, den är sådär men ska kolla mer imorgon, orkar inte kolla mer. Sen har jag sms:at lite med Adde, Lidbom och Virre men jag har inte haft någon lust riktigt.. Känns som... Nää jag vet inte riktigt hur det känns. Kanske bara är idag den känslan är där :) Vi får hoppas på de!


Jag har en sak som jag gärna vill ha ett svar på,..

För er som har börjat gymnasiet, hur blev ni av med nervositeten??

Just nu känner jag att jag verkligen inte vill börja där, är lite smått rädd eller vad man ska kalla det.. Känns som på något sätt att jag lär tappa dem gamla kompisarna, vilket jag inte vill, och sen har jag en dålig känsla av att jag kommer få det svårt att skaffa mig nya :S

Så, hur blir man av med dem känslorna??

Vill gärna att ni svarar, det skulle hjälpa väldigt mkt! 


Nej nnu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen och sov och gå upp klockan 9 imorgon har jag planerat :)

Får väl se hur de går ;)


Så.. Sov så gott och dröm söta drömmar :)


// Alexandra!<3

Av Alexandra Brunander - 13 augusti 2009 18:59

Tjoooo! :)

Fråga mig inte om rubriken hahah :P

Idag harjag vart i borås då som jag skrev igår :)

Åkte in med bussen 12.52 med Maike, Olivia och Felicia :)

Vi hade massa kul och Maike var den som fyndade mest ;)

 

När dem åkte hem kl. 16 gick jag till mammas jobb och väntade där i 30 minuter på att hon skulle bli klar, sen kom brorsan och pappa och så gick vi till banken och fixa mitt ID och MasterCard ;D

Så nu är de checkat! :)

Hatar kortet på mitt ID kort! (mitt skolkort -.-)  

Blev så glad när hon sa att de var förlitet och att jag var tvungen att ta ett nytt men så kommer mamma i sista sekunden och säger; Men du! Jag har ju ett större i plånboken, vilken tur :)

Och jag bah; NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! (inom mig alltså)

Men det fick bli de kortet men men, inte många som ska se de så ;)

 

Sen efter att vi hade vart på banken så gick vi och åt på Allé Terassen, en pizzeria :) Mycket mumsigt!

Sen gick mamma och jag till Åhléns och kolla på plånböcker och köpte mig den som jag hade kollat på hela dagen, 179:-

Lägger nog upp en bilder sen :P


Nu vill brorsan ha datan så aa.. Jag har inget vettigt att göra på den ändå.

Hoppas ni alla haft en bra dag även om det har regnat och åskat som tusan :P

Ha det bäst!


Puss & Kram


//Alexandra!<3 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards