♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 10 augusti 2009 18:25

Har suttit mycket vid datan idag, men har gjort annat med som at duscha, plocka ur diskmaskinen och massa skit :p

 

Nu på kvällen känns allt helt konstigt och jag mår verkligen inte bra.. Ä inte alls på topp :(

Alla minnen väcks inom mig och jag har tårar i ögonen.. Nej fy :'(

Lidbom ville ha ut mig så jag hånger med, sen kanske jag går ut och springer, det brukar fungera, men vet bara inte vart jag ska springa.. Är rätt varmt ute med.. Jaja ska möta henne om 15 min så ska göra mig i ordning nu..


Puss<33 

Kolla videon, den är vröööölbra! :)


// Alexandra!<3 

Av Alexandra Brunander - 10 augusti 2009 12:22

Tjooohooo! :)

Först vill jag säga detta.. Om det var någon av er bloggläsare som berättade för polisen vart MC:n fanns så tackar jag er med hela mitt hjärta för igår ringde dem och sa att dem hade hittat den :)<3


Sen kan jag säga detta med.. Jag funderar på att byta blogg men jag vet inte... Det finns så mycket här i som är kul att kolla tillbaka på och de kan man ju inte göra på blogg.se men vi får se hur jag gör. Först måste jag hitta någon som har lust att göra i ordning en blogg till mig, om det är någon utav er som har lust till de så säg till :)

 

Idag har jag inga stora planer faktiskt.. Kanske ska va med Lidbom men vi får se när hon kommer hem ifrån Jim och så..

Sen tänkte jag på en sak igår.. Alla ignorerade mina sms :S

Är ni sura eller vad är de för jag skickade flera stycken??

 

Jaja, får hoppas ni inte är de... Idag köper mamma mitt fritidskort och imorgon ska jag in till stan :D Får se om några vill åka med mig, om dom inte svarar så får jag väl se hur jag gör, kanske träffar andra som bor i stan.. Aja vi får se :)

Nu har jag inte mycke mer att skriva.. JO!

Ni som undrar så är de inget på G mellan mig och Richard längre, han  är tillsammans med någon Elin, fattar inte hur allt kunde bli så men men.. Det är hans liv och jag tänker inte lägga ner mer energi på honom!!


Ha en fortsatt trevlig dag! :)<3



// Alexandra!<3


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards