♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 9 augusti 2009 16:01

Guud vilken data nörd jag är :P

har suttit här hela dagen nu :S

Aja men jag har faktiskt gjort saker, lärde mig hur man laddar ner från u2b ;D

Svårt som as men det gick till slut ;)

Tack Adde! :D<333 (min killkompis)


Så nu har jag laddat ner lite olika låtar :D

Och virre, jag har laddat ner dunkadunkalåten gahahha xD


Nu ska jag stax åka så bör byta om, inte så snyggt att handla i blått linne, ingen BH och vita pyjamasbyxor med hjärtan på :P 


Puss på er!<3 

Av Alexandra Brunander - 9 augusti 2009 12:24

Glömde säga en sak..

Pappas motorcykel blev stulen när vi var i stugan med :@

Jävla idioter som inte kan skilja på vad som är andras och vad som är deras!

Blir så förbannad på dem oich så tycker jag så synd om pappa.


Det var en svart kawazaki (stavning) 

Om ni hör eller ser något så säg gärna till..! 

Av Alexandra Brunander - 9 augusti 2009 12:14

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Guuud så jag har saknat att skriva :(

Men nu är jag hemma och har inga planer på att försvinna ett långt tag till :P

 

Mina två veckor har varit upp och ner.. Veckan med Ellen var riktigt kul, så mycket sex och sånt har vi nog aldrig pratat om hahaha xD Eller vad säger du? :P

Sen så skulle jag åkt hem på tisdagen (hon åkte på söndagen) men då ändrade dem de till onsadag och sen torsdag, blev sur men gick med på de. Sen så valde dem att stanna till lördagen och då blev jag skitsur men då muta dom mig (älskar mutor) så nu ska jag få ett fritidskort, ID & Mastercard och sen fick jag lite pengar :P LYCKLIG!  


Sen så har jag bränt upp hela ansiktet :( Så måste smörja in de hela tiden för de ser inte fint ut annars :(

Sen såå aa.. Det är inte så vackert.. Men färgen jag har fått på kroppen och så är NIIIIIIIIIIICE ;D<3 

Sen så har jag kommit fram till en sak!

DU ÄR ETT SVIN OCH GLÖM ALLT, GLÖM MIG!!!

 

Igår när jag kom hem så först kom jag hem, bytte kläder, sprang ner till Lidbom och följde henne till tåget för hon skulle till Jim, her lover ;)

Sen satt jag i skuggan i 30 minuter och väntade på min segfa get (Adde) :P

Sen var jag med han i 1-2h sen skulle han på kalas :(

Så gick hem, käka, åkte och köpte coca cola, träffade Jerry och Johan :) och en kille börja flörta och jag dissa xD Sen åkte jag till Furu och träffade Virre och Martina :D KulKul måste jag säga!

Sen bärja de regna så vi åkte hem till Virre och hade jättekul :D

Dagen var riktigt kul igår! :D<3 

 

Idag ska jag städa upp i mitt rum, packa upp den sista väskan, åka och handla med mamma och köpa... FRITIDSKORTET! :D 

Sen får vi se vad som händer :)

 

Ha det bäst så hörs vi ikväll kanske! :)

Puuusss & Kraaam! 

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards