♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Alexandra Brunander - 10 juli 2009 15:28


 Hej allt lyckligt folk! (:


Igår åkte Mathias hem, blev mycket mys och skratt :)

Han sov ifrån tisdag till torsdag :)

Sen hade vi följa ner till järnvägen och sen gick han hem och jag och tjejerna åkte in till borås för att gå på t-kvällen :)

Jag & Feli flummade som faan xD

KAn läggfa upp en video och bilder sen ifrån igår, är glad att vi aldrig gick nära vattnet, då vet man aldrig vad som kunde hänt :P

Hade säkert plumsat i :P

 

Idag har jag städat, käkat godis och sen lite senare ska jag gå på kalas hos min storkusin :D Han fyller 21 tror jag de va :) Sen har han precis kommit hem ifrån sin resa  :D Han har varit borta i 6 månader tror jag de är, så kul och träffa honom igen :D

Nää, nu har jag jättetråkigt så får se vad som händer och sker..

För er som känner mig så känner jag att jag kanske bör varna er lite..

Jag känner att jag inte mår så bra, jag tänker väldigt mycket och blir nere så om jag är tråkig när vi pratas vid vet ni varför :)<3

Men försöker hålla humöret uppe så gott de går :D 

 

Ni får ha de bäst och så hörs vi :)

Puss och Kram ifrån  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards