♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Alexandra Brunander - 6 juli 2009 23:01

Sådär! :)

Nu är de omgjort igen ;)

Vad tycks? :)

Ni är dåliga på att kommentera :(

Blir så glad när jag får kommentarer, så kommentera detta iaf :) 


Ha det bäst, juste, imorgon kommer älsklingen hit och ska sova över :D

Blir massvis med mys :) (A)<3

Sov gott alla där ute :) Kram

Av Alexandra Brunander - 6 juli 2009 18:44

2 månader med min älskade Mathias<3

vi har haft två helt underbara månader, och fler ska de bli<3


 

(Ville bara lägga in ett eget inlägg med de, så därför står de två gånger) 


Av Alexandra Brunander - 6 juli 2009 18:35

Heeej på er!

Blir kort idag tror jag..

Kalaset igår va kul, massa prat och trevligt med allt folk :)

Sen så fick jag ju då veta att jag hade feber igår kväll med, 38.10, så blev inte så glad för jag känner inte av den längre så vart rätt sur på allting igår.

Sen idag när jag vanade hade jag först 36.58, sen sov jag i två timmar och kollade då och då hade den höjts till 36.99 men sen när mamma ringde efter en timme så kollade jag igen och då var den på 36.87 :) Så ingen feber idag :)

Har vart tillsammans med älsklingen i två månader idag, grattis till oss :)<333 

Han skulle kommit idag men så blev de inte för att jag var sjuk igår och sen nu på kvällen mår jag inte alls bra, inte sjuk eller så, utan psykiskt dåligt om man säger så.. tänker inte gå in på varför för de orkar jag inte och sen så aa.. Men men, vet inte riktigt vad man mer kan skriva.. hum..

Juste, brorsan tjötade som en galning på mamma i 1h på att få käka på Donken ( McDonald's) så då åkte dem iväg nyss men käkar de hemma och mamma köper även till mig med, Big Mc + mellan- pommes och cola :)
Gott gott :) :)<3

Pratar också med Lidbom på MSN, vi tänker hitta Neverland! Så så är de!

Lyssnar även på So far away  med Crossfade, videon finns i inlägget nedanför, har lyssnat på dem i 3 timmar sammanlagt idag, har kollat på film och spelat data med..

Jaja, blev inte så jättekort kanske hehe..

Jaja, men ha de bäst och hoppas ni mår tusen gånger bättre än mig för de förtjänar ni :)<3


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards