♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Alexandra Brunander - 30 juni 2009 20:30

Hejsan hoppsan :)

HAr nu kommit hem ifrån Mathias, har sovit i hans stuga ifrån igår eller aa vi sov i tält men ändå :P

Det va jättemys och våran promenix mitt på natten har nog varit den roligaste, jag va flum och du och dina kommerntarer xD

Älskar dig som faaaaan!<3 


Min mobil fungerar perfekt :DD 

Det var en LG km900 ;)

Fick lite ryck på den igår för de blev kortslutning men mamma fixade de ;)

Hon hade tydligen lite teknik i fingrarna hahaha :P

Nu ska jag inte sitta här mer, de är varmt som i öknen och jag är mega trött "/ vaknade 5 eller något och var pigg som en gnu så aa :P

 Ska kolla DH sen med och fixa lite med mobilen, lägga in lite nummer och så :)

Hoppas eran dag har varit bäst, för de har min :D<3


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards