♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Alexandra Brunander - 28 juni 2009 19:44

Hej på alla glada läsare!     :)

Idag fyller min bror år, 14 så GRATTIS till honom :)


Först väckte vi honom på morgonen, gav han presenter, gick ner och åt frukost och åkte sedan till Allum, i Partille, för att shoppa ;D


Han köpte massa kläder, shorts, t-shirts, luvtröja & ett par skor och en mobil:) Sen skulle han köpa 2 par evisu-jeans (eller vad dem heter) på internet med :P
Jag kunde dock inte motstå suget att shoppa så jag köpte, 1 bikini, en svart/vit- och en röd/vit randig tröja, ett linne, 3 strumpor, underkläder och så köpte jag också en mobil :D

Det blev faktist en LG något hahah kommer inte på vad den heter men laddar upp en bild på den senare :) Den samsungen jag ville köpt var inte som jag ville ha den när jag såg den i affären och sen var den för dyr, så fick bli denna istället :) Har 3:s abonomang med, vet inte hur de är men men de fungerar säkert ;)

 

Nu ska jag ner och fira brorsan men uppdaterar senare eller imorgon, juste, jag ska åka till Mathias imorgon :D Saknar han som en idiot!<3

Jaja, ha en underbar kväll allesammans :D 

Av Alexandra Brunander - 28 juni 2009 01:55

Nu vet jag vad jag ska göra! :D

Tack vare google och några andra sider fick jag en idé ;) 

Nu blir de fram med penna och papper :P 


(3:dje inlägget för idag ;P)



Av Alexandra Brunander - 28 juni 2009 01:35

Har skittråkigt :(


Jag har en megasnygg mobil :D

hahah erkänn snygg? ;)


Sen funderar jag att klippa mig, men hur?

Av Alexandra Brunander - 28 juni 2009 00:52

Dagen har vart helt wonderful :D<3

Vaknade vid 13:00 hihi (A) men gick faktikst och la mig klockan 5 på morgonen för först var tjejerna här, skojsigt :)

Mycket skratt och prat men också llite seriöst. Men har alltid kul med er :D<3

Sen ringde jag Mathias för att prata lite, också kul :)

Sen sms:ade lidbom och mådde dåligt så tröstade henne ltie, hoppas de hjälpte<3

Sen somnade jag :P

Men iaf. när jag vaknade käkade jag, kollade 1 avsnitt av DH och sen gjorde jag mig i ordning, åkte ner och tankade moppen och drog sen till Revesjö där min älskling fanns :)<3

Det var underbart att se dig, och din frisyr var fin :) Det tycker iaf jag! :)

Sen när jag kom hem igen 22 så fixade jag tvätt och sen satte jag mig med chips och coca cola och lite choklad och kollade klart med DH :(

Nu ska jag låna 2 säsonger till av Olivia ;D

Dh är något man inte kan få nog av ;P


Nu sitter jag och sms:ar med Mathias om tältningen och äter en klubba :P

Sen lyssnar jag på världens bästa band och deras bästa låt (Maybe) och videon är hur bra som helst och jaa.. Bandet är de bästa som finns i världen :D<3

Hoppas ni har en trevligt kväll och nu vill jag ha mer personer som kollar min blogg :(

Idag har de bara varit 2st :'/

Sååå.. Kolla mera ;)


Slänger in videon med ;P

Kan inte få nog av den :)<3

Lägger nog den längst upp, jaapp de gör jag hahah :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards