♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Alexandra Brunander - 10 juni 2009 13:55

Hej!

Blir ett snabbt inlägg nu, ska göra mig i ordning och åka hem till familjen Wahlgren, Anna har tagit studenten :) Ska bli nice och träffa Ellen och dem andra igen :D


Idag skulle vi ha spelat brännboll men de regnade för mycket på morgonen så vi gick till idrottshallen och spelade en spökbollsturnering och gissa vad, vi vann idag igen! :D

Ett perfekt slut för oss, men det är sorgligt.. Kommer sakna skolan och alla klasskompisar så himla mycket :/ Men men, ska hitta på massa med dem nu på sommarlovet! :D


Nu blir det snart ett brännmärke i golvet av min plattång haha så får ta och platta håret och göra mig i ordning, har lite panik för vet inte vad jag ska ha på mig och vi ska åka om 30 min :S


Ha det bäst och hoppas att ni får en toppen dag :D<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards